اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی خبرداد:

پلمپ اولین پاتوق مصرف و خرده‌فروشی موادمخدر در بیرجند/ اوضاع را برای شیادان ناامن می‌کنیم

پلمپ اولین پاتوق مصرف و خرده‌فروشی موادمخدر در بیرجند/ اوضاع را برای شیادان ناامن می‌کنیم
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: روز گذشته اولین پاتوق مصرف موادمخدر در یکی از مناطق شهر بیرجند با دستور دادستان عمومی و انقلاب بیرجند پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: طبق پیگیری‌ها و گزارشات واصل شده، متأسفانه در برخی از مناطق مرکز استان خراسان جنوبی، مکان‌هایی به پاتوق فروش و مصرف موادمخدر تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی افزود: این موضوع به استحضار دادستان مرکز استان خراسان جنوبی رسید و با توجه به تدابیر انجام شده، تیم کارشناسی شامل قضات مجرب دادسرای عمومی و انقلاب استان، پلیس مبارزه با موادمخدر و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی، از مناطق مختلف سطح شهر بیرجند بازدید کردیم.

,

 

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار کرد: خروجی این بازدید، تشکیل جلسه کارشناسی در خصوص تعیین تکلیف و ساماندهی پاتوق‌های موادمخدر بود و مصوبات بسیار خوبی داشت.

,

 

,

زندی گفت: کم‌تر از 20 روز از برگزاری این جلسه، روز گذشته اولین پاتوق مصرف موادمخدر در یکی از مناطق شهر بیرجند با دستور دادستان عمومی و انقلاب بیرجند پلمپ شد.

,

 

,

وی افزود: تذکرات لازم به افرادی که در محل حضور داشتند توسط پلیس مبارزه با موادمخدر داده شد.

,

 

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: روز گذشته که این اقدام انجام شد، افرادی که در آن محله زندگی می‌کردند، از پلمپ پاتوق مصرف و خرده‌فروشی موادمخدر ابزار خرسندی کردند چراکه پاتوق مصرف موادمخدر باعث می‌شود نسل جوان درگیر پدیده شوم مصرف موادمخدر شوند.

,

 

,

زندی افزود: دستگاه‌های مرتبط با مبارزه با موادمخدر، قاطعانه نسبت به این موضوع ورود کردند و اوضاع را برای شیادان و افرادی که می‌خواهند به این شیوه جوانان را درگیر اعتیاد کنند، ناامن خواهیم کرد.

,

 

,

وی با بیان این‌که امروز نیز از سطح شهر بازدید داریم اظهار کرد: سال گذشته نیز این اقدام را انجام دادیم اما امسال به صورت تخصصی‌تر وارد شدیم.

,

 

,

انتهای پیام/4

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه