اخبار داغ

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

تکمیل سند پیشرفت، نیاز به سعه صدر و استفاده از همه ظرفیت های نظام دارد

تکمیل سند پیشرفت، نیاز به سعه صدر و استفاده از همه ظرفیت های نظام دارد
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تکمیل و نهایی سازی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را مستلزم سعه صدر دست اندرکاران و استفاده از همه ظرفیت های نظام دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام و المسلمین حسن نظری شاهرودی در گفتگو با خبرنگار قم فردا و با اشاره به مطلب فوق اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در پیشنهاد سند اولیه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نیم قرن آینده را نشانه رفته اند که نشان از تدبیر معظم له دارد، البته با توجه به اینکه تنظیم نهایی این سند بویژه با راهکار ارائه پیشنهادهای تکمیلی از سوی همه صاحبنظران و نخبگان، زمان خواهد بُرد؛ به همین دلیل حضرت آیت الله خامنه ای، دو سال آینده را به عنوان موعد نهایی شدن سند دیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در عین حال اظهار داشت: این سند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، جنبه استراتژیک دارد و باید به عنوان یک سند بالادستی مورد توجه همگان قرار گیرد.

,

وی با اشاره به برگزاری نشست اخیر دانشگاه تربیت مدرس درباره این فراخوان رهبری گفت: این گونه نشست ها خوب است؛ اما کافی و کامل نیست؛ لذا باید به سمینارهایی همه جانبه اندیشید تا برنامه ریزی دقیقی در این باره صورت پذیرد.

,

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین از دست اندرکاران امر خواست تا از همه ظرفیت نظام برای تکمیل این سند بهره ببرند و افزود: سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت یک سند جامع خواهد بود که قرار است بر اساس آن، برنامه های ملی نوشته شود؛ از این رو باید صبر و تحمل خود را بالا ببریم تا هرکه نظام را قبول دارد یا حداقل خود را در درون نظام تعریف می کند؛ بتواند آراء و نظراتش را بگوید.

,

نظری شاهرودی برگزاری نظرسنجی را نیز راهکار دیگری برای اعمال پیشنهادهای افراد دلسوز در این سند دانست و گفت: امید است که با تدبیر مسئولان و همت نخبگان، این سند مهم به نتایج مطلوب خود برسد.

,

 انتهای پیام/120

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه