اخبار داغ

حمایت گسترده کاربران لرستانی شبکه های اجتماعی از نامه انقلابی آیت الله یزدی/هشتگ "نامه انقلابی" ترند اول توئیتر فارسی شد

حمایت گسترده کاربران لرستانی شبکه های اجتماعی از نامه انقلابی آیت الله یزدی/هشتگ "نامه انقلابی" ترند اول توئیتر فارسی شد
در شرایطی که برخی جریانات سیاسی قصد سوء استفاده از انتشار نامه سرگشاده آیت الله محمد یزدی به آیت الله شبیری زنجانی را داشتند کاربران شبکه های اجتماعی به حمایت از این نامه پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، آیت الله محمد یزدی پس از انتشار تصویر آیت ا.. شبیری در کنار برخی افراد مسئله دار طی نامه‌ای خطاب به ایشان خواستار رعایت شئون مرجعیت و احترام نظام اسلامی حاکم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

در نامه آیت الله یزدی آمده است: "پیرو انتشار تصاویری در فضای مجازی از حضرتعالی در کنار برخی افراد مسئله دار که برای نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری«دام ظله العالی» احترامی قائل نیستند؛ بدین وسیله به عرض می‌رساند، این موضوع ناراحتی و تعجب مقلدین و حوزویان را در پی داشته است.

,

 

,

این نامه با واکنش های فعالین شبکه های اجتماعی در سراسر کشور به ویژه کاربران لرستانی مواجه شد ؛ در حالی که برخی اصلاح‌ طلبان سعی داشتند از این نامه سوء استفاده کنند و آن را "وهن مرجعیت" جلوه دهند؛ کاربران شبکه‌های اجتماعی با حمایت از نامه آیت الله یزدی هشتگ "نامه انقلابی" را ترند اول توئیتر فارسی کردند.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

 چرا اصلاح‌طلبان یکباره نگران مرجعیت شدند؟!

,

چندی پیش تصویری از آیت الله شبیری زنجانی در کنار یکی از سران فتنه منتشر شد. انتشار این تصویر واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت اما روز گذشته آیت الله محمد یزدی طی نامه‌ای خطاب به آیت الله شبیری زنجانی خواستار رعایت شئون مرجعیت و احترام نظام اسلامی حاکم شدند.

,

 

,

  در بخشی از نامه آیت الله یزدی آمده است: "پیرو انتشار تصاویری در فضای مجازی از حضرتعالی در کنار برخی افراد مسئله دار که برای نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری«دام ظله العالی» احترامی قائل نیستند؛ بدین وسیله به عرض می‌رساند، این موضوع ناراحتی و تعجب مقلدین و حوزویان را در پی داشته است.

,

 

,

  لازم به ذکر است، اینجانب نیز در دو مرحله با حضرتعالی مکاتباتی در مورد برخی از مسائل دیگر داشته ام که جواب قانع کننده ای دریافت نکردم؛ لذا این نامه رابه ناچار به صورت سرگشاده خدمتتان ارسال ‌کردم.

,

 

,

  چگونه می‌شود، حضرتعالی که فرصتی برای ملاقات با هیات رئیسه مجمع عمومی اساتید را ندارید، فرصت می‌کنید در منزل آقایی در تهران حاضر شوید و با این آقایان ملاقات داشته باشید!."

,

 

,

  انتشار نامه آیت الله یزدی با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد؛ در حالی که برخی اصلاح‌طلبان سعی داشتند از این نامه سوء استفاده کنند و آن را "وهن مرجعیت" جلوه دهند؛ کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان دادند و از نامه آیت الله یزدی حمایت کردند.

,

 

,

 مرور مواضع پیشین اصلاح طلبان :

,

 

,

اکبر گنجی: جریان اصلاح طلبی خمینی را به موزه می برد. فروردین79

,

 

,

 سروش: امام خمینی آدم خوبی بود ولی از سرکوب مخالفان خود ابایی نداشت.

,

 

,

 هاشم آغاجری: مگر مردم میمون هستند که تقلید بکنند. خرداد81

,

 

,

 محمود صادقی در واکنش به مخالفت آیت‌الله مکارم شیرازی برای حضور زنان در استادیوم : «خوب است جناب ایشان درباره بدهی‌های کلان معوق جناب مدلل به بانک سرمایه هم توضیح بدهند.» آذر96

,

 

,

 چاپ کتاب عالی‌جناب سرخ‌پوش درباره آیت الله هاشمی و اعلام وی به عنوان مسبب ادامه جنگ و صدها هزار شهید و نیز نقش پشت پرده ایشان در قتهای زنجیره ای، به قلم اکبر گنجی و چاپ بخشهایی از کتاب در روزنامه صبح امروز به مدیر مسئولی سعید حجاریان دیماه78

,

 

,

 مجتبی بدیعی عضو شورای مرکزی حزب مشارکت: آیت الله هاشمی عامل تمامی گرفتاریهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است. هاشمی یک فاجعه است. دی78

,

 

,

 گنجی: با طناب هاشمی به درون چاه نرو ید که عاقبت خوشی به دنبال ندارد. بهمن83

,

 

,

 فرزانه ترکان از فعالین سیاسی اصلاح طلب در روزنامه آرمان: متاسفانه مراجع معظم تقلید نیز اطلاعات دقیقی از وضعیت نسل جوان دریافت نمی‌کنند. آذر96

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه