اخبار داغ

با زائران اربعین-85/ دبیر ستاد مرکزی اربعین:

۱.۹ میلیون زائر ایرانی اربعین وارد عراق شدند/ بازگشت بیش از ۴۰۰ هزار زائر به کشور

۱.۹ میلیون زائر ایرانی اربعین وارد عراق شدند/ بازگشت بیش از ۴۰۰ هزار زائر به کشور
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تا صبح امروز بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار زائر ایرانی برای حضور در پیاده‌روی اربعین وارد عراق شدند، گفت: تا صبح امروز ۴۰۰ هزار نفر از زائران اربعین نیز به کشور بازگشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به اینکه تعداد زائران اربعین از مرز ۲ میلیون نفر گذشت، اظهار داشت: تا صبح امروز یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر وارد کشور عراق شدند که بیشتر این زائران از مرز مهران خارج شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,

وی با بیان اینکه در ۵ روز اخیر زائران بسیاری به کشور بازگشتند، افزود: بیش از ۴۰۰ هزار نفر از زائران اربعین در روزهای اخیر به کشور بازگشته‌اند و هم‌اکنون روند اعزام و بازگشت زائران در تمامی مرزها عادی و روان است.

,
 
,
حیدری با بیان اینکه نسبت ورود زائران به کشور نسبت به خروج آن‌ها ۶۰ به ۴۰ درصد است، گفت: هم‌اکنون وضعیت مرزها به خوبی مدیریت می‌شود و همچنان روند بازگشت زائران ادامه دارد اما تعداد زائرانی که به کشور بازمی‌گردند، بیش از زائرانی است که به عراق مشرف می‌شوند.
,
 
,
 فردا هم‌زمان با اربعین حسینی خیلی عظیم عاشقان در شهر کربلا حضور دارند و متولیان عراقی از زائران خواسته‌اند که در این روز در شهر کربلا توقف زیادی نداشته باشند تا تمامی عاشقان اربعین بتوانند به زیارت بپردازند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه