اخبار داغ

مدیر اجرایی موکب امام رضا(ع) در کربلا خبر داد؛

اطعام روزانه ۸۰۰۰نفر در شهر کربلا توسط آستان قدس

اطعام روزانه ۸۰۰۰نفر در شهر کربلا توسط آستان قدس
مدیر اجرایی موکب امام رضا(ع) در کربلا از اطعام روزانه ۸ هزار نفر در این موکب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید غلامی مدیر اجرایی موکب امام رضا(ع) در کربلا در گفت و گو با صبح توس اظهار داشت: خادمان امام علی بن موسی الرضا(ع) از مشهد مقدس برای خدمت رسانی به جد بزرگوار حضرت ثامن الحجج(ع) در کربلا معلی به صورت داوطلبانه و افتخاری حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه فردی خیر پشتیبانی موکب امام رضا(ع) در کربلا را با حضور خدام بارگاه رضوی متقبل شده است، افزود: از 27 مهر ماه 60 نفر از خدام رضوی برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده اربعین حسین(ع) در کربلا حضور یافتند و خدمت رسانی به زائران را آغاز کردند.

,

غلامی بیان کرد: گروهی از خدمتگزاران بارگاه رضوی با تخصص و حرفه‌هایی چون نصب داربست، بنایی، تاسیسات، برق و کارشناسان حوزه فرهنگی حدود یک هفته قبل از حضور گروه اجرایی در محل موکب حاضر شدند و به صورت شبانه روزی زیرساخت‌های فعالیت را فراهم کردند.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از خدماتی که در موکب امام رضا(ع) انجام می‌شود اطعام زائران است، افزود: روزانه 8 هزار نفر در سه وعده صبحانه، ناهار و شام در موکب امام رضا(ع) اطعام می‌شوند، پیش بینی‌های لازم برای پذیرایی از 100 هزار نفر در مدت 8 روز انجام شده است. همچنین پذیرایی چای به جز زمان توزیع غذا در موکب امام رضا(ع) از صبح تا شب انجام می‌شود.

,

غلامی افزود: خدمات درمانی با حضور پزشک، پرستار مرد و زن و تحویل دارو در موکب امام رضا(ع) شهر کربلا به زائران ارائه می‌شود. مأموران انتظامات در موکب امام رضا(ع) نظم رسیدگی به خدمات بیماران را کنترل می‌کنند و از این جهت سرعت خدمات یکی از ویژگی‌های این موکب است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه