اخبار داغ

شاخص کل بورس ۱.۴۴ درصد تقویت شد/ فارس برای سومین روز متوالی در صدر اثرگذارترین نماد‌های بورسی

شاخص کل بورس ۱.۴۴ درصد تقویت شد/ فارس برای سومین روز متوالی در صدر اثرگذارترین نماد‌های بورسی
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه هفتم آبان ماه ۹۷، با افزایش ۲۵۹۲ واحدی معادل ۱.۴۴ درصد به رقم ۱۸۳ هزار و ۲۱۹ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته شاهد رشد ۱۷۸۳ واحدی معادل ۱.۰۰ درصد نماگر کل بورس بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ۱.۴۴ درصد به رقم ۵۳ هزار و ۳۶۵ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵۴۲ واحدی معادل ۱.۹۷ درصد، عدد ۲۸ هزار و ۹۶ واحد را به نمایش گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۳۸۲ واحدی معادل ۱.۹۷ درصد به رقم ۱۹ هزار و ۸۳۲ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور نیز، ۲۸۴۰ واحد افزایش معادل ۱.۵۰ درصد را رقم زد و به سطح ۱۹۲ هزار و ۸۲۵ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول، با ۲۰۰۲ واحد افزایش معادل ۱.۵۰ درصد به رقم ۱۳۵ هزار و ۷۷۸ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۴۷۱۶ واحد افزایش معادل ۱.۳۲ درصد همراه بود و عدد ۳۶۱ هزار و ۱۱۲ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۰:۲۵ داشت و در سطح ۱۸۳ هزار ۶۷۸ واحد قرار گرفت.
,
 
,
در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس همانند دو روز قبل، با ۲۹۸ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت را در روند صعودی شاخص کل بورس داشت. همچنین نماد معاملاتی وامید (گروه مدیریت سرمایه گذاری امید) با ۱۶۵ واحد، نماد وبملت (بانک ملت) با ۱۵۲ واحد، نماد کچاد (معدنی‌وصنعتی‌چادرملو) با ۱۱۸ واحد، نماد رمپنا (گروه مپنا (سهامی عام)) با ۱۱۵ واحد، نماد پارسان (گسترش نفت و گاز پارسیان) با ۱۰۱ واحد، نماد وغدیر (سرمایه‌گذاری‌غدیر (هلدینگ) با ۹۴ واحد، نماد کگل (معدنی و صنعتی گل گهر) با ۹۱ واحد، نماد فولاد (فولاد مبارکه اصفهان) با ۸۴ واحد، نماد حکشتی (کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران) با ۷۵ واحد، نماد تاپیکو (س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین) با ۷۲ واحد، نماد وبصادر (بانک صادرات ایران) با ۷۱ واحد، نماد ومعادن (توسعه‌معادن‌وفلزات) و نماد پارس (پتروشیمی پارس) با ۷۰ واحد و همچنین نماد وتجارت (بانک تجارت) با ۶۱ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه