اخبار داغ

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس:

گزینه های مطرح شده شهرداری تهران موجی برای بهره برداری است/ درباره استانداری البرز با من مذاکره نشده است

گزینه های مطرح شده شهرداری تهران موجی برای بهره برداری است/ درباره استانداری البرز با من مذاکره نشده است
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: هیچ کسی از وزارت کشور و دولت با بنده درباره استانداری البرز مذاکره نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس کمیسیون شوراهای مجلس درباره حضور اسامی که عملکرد خوبی در سازمان و دستگاه های خود نداشتند در جمع 30 گزینه شهرداری تهران، به خبرنگار تیتریک گفت: اسامی مطرح شده گزینه های احتمالی هستند که هدف از عنوان کردن آنها، ایجاد موجی برای بهره برداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

محمد جواد کولیوند با اشاره به اینکه گزینه شهرداری تهران باید شخصی قوی و مسلط به مسائل کشوری، درآمدی و پیچیدگی پایتخت باشد، افزود: من فکر می کنم نباید نگران اسم ها بود و شورا باید به دور از سیاسی کاری، عاقلانه، مدبرانه، با علم و نگاه به آینده کشور و پایتخت، انتخابی صحیح داشته باشد.

,

وی درباره شایعات انتخابش به عنوان استاندار البرز اظهار داشت: معمولا زمانی که بگوییم تکذیب می کنیم عده ای می گویند چون تکذیب کرد پس این مسئله وجود دارد اما هیچ کسی از وزارت کشور و دولت با بنده درباره استانداری البرز مذاکره نکرده است.

,

کولیوند تصریح کرد: عده ای حدسیات خود را به موج هایی برای استفاده افراد تبدیل کرده اند، برخی مخالف و موافق هستند اما از جانب من بنویسید که به رای مردم پایبند هستم، در حال رصد و مذاکره با وزارت کشور برای انتخاب استاندار البرز هستیم تا گزینه ای مناسب و واجد شرایط برای استان انتخاب شود.

,

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به اینکه البرز معین استان تهران است، خاطرنشان داشت: 23 آبان پایان زمان فعالیت محمد علی نجفی در استانداری البرز است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه