اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه قزوین:

مشکلات اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در پیاده‌روی اربعین نشد

مشکلات اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در پیاده‌روی اربعین نشد
مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: حضور زائران در اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته و این نشان می‌دهد که مشکلات اقتصادی موجب نشده است که مردم استقبال کمتری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی عباسی در حاشیه حضور در مراسم پیاده روی اربعین در مصاحبه با  صبح قزویناظهار کرد: حرکت بزرگ پیاده روی اربعین با حضور مردم از ایران و کشورهای مسلمان پیام‌های بسیاری از جمله ظلم ستیزی را به همراه دارد که امام حسین (ع) نیز علیه یزید و عمربن سعد از ظالمان زمان خویش قیام کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی اذعان کرد: ما باید در برابر استکبارجهانی زمان خود ایستادگی کنیم و به پاخیزیم تا یکرنگی و وحدت مسلمانان و شیعیان بر دشمنان نمایان شود و نتوانند به اهداف خود برسند. 

مدیر حوزه علمیه قزوین ابراز کرد: پیاده روی اربعین بصیرت را برای زائران و انسان ها به همراه دارد و زائر حقیقی امام حسین (ع) کسی است که بینش و بصیرت لازم را داشته باشد و بتواند به عمق کلمه《به ابی انت و امی یا اباعبدالله رسیده باشد. 

وی بیان کرد: حضور زائران در اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته و این نشان می‌دهد که مشکلات اقتصادی موجب نشده است که مردم استقبال کمتری داشته باشند. 

استاد حوزه قزوین گفت: دشمنان در تلاشند برای اختلاف افکنی بین شیعیان بودند که به برکت امام حسین (ع) در رسیدن به اهداف ناکام ماندند و خداوند نور خود را روشن نگه می‌دارد. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه