اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

لزوم داشتن بصیرت و حساسیت در مسئولیت‌ها/ اسلام نسخه نجات بشریت است

لزوم داشتن بصیرت و حساسیت در مسئولیت‌ها/ اسلام نسخه نجات بشریت است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر آگاهی، بصیرت، تعهد و حساسیت نسبت به مسئولیت وجود نداشته باشد، محکوم به نابودی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار مسئولان پدافند غیرعامل خراسان جنوبی گفت: دنیا، عالم تضاد و تزاحم است و هر چیزی به تناسب خودش آفتی دارد و اگر بخواهد بقای آن تضمین شود، باید آمادگی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،,  آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار مسئولان پدافند غیرعامل خراسان جنوبی گفت: دنیا، عالم تضاد و تزاحم است و هر چیزی به تناسب خودش آفتی دارد و اگر بخواهد بقای آن تضمین شود، باید آمادگی داشته باشد.,

 

,

وی افزود: به دفع تهاجم، پدافند گفته می‌شود.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: جنگ نظامی، یک جبهه است اما انواع جنگ‌ها، بی‌سروصدا است که می‌تواند بسیار خطرناک‌تر از جنگ نظامی باشد و جامعه، ملت و کشوری را با شکست مواجه کند.

,

 

,

آیت‌الله عبادی با بیان این‌که در دنیا با علت و معلول سروکار داریم افزود: از نظام خلقت نباید غافل بود بلکه باید براساس قوانین نظام خلقت، آگاهی، بصیرت و تعهد داشت و این سه عنصر، شرط است.

,

 

,

وی تصریح کرد: اگر فرد یا جامعه‌ای از شرایط پیرامونی‌اش آگاهی نداشته باشد، نابود می‌شود. اگر آگاه باشد اما بصیرت و نیرویی برای تحلیل نداشته باشد، علل و اسباب را با بصیرت به دست نیاورد بازهم محکوم به نابودی است. اگر همه موارد را داشته باشد اما تعهد و حساسیت نسبت به مسئولیتش نداشته باشد بازهم نابود است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: زمانی که از فتنه صحبت می‌شود، ذهن‌ها به سمت فتنه‌های 1378، 1388، جنگ نرم و دیگر فتنه‌ها می‌رود اما هر روز فتنه‌ها در جریان است و این‌ها مصادیق آن‌چه در روایات آمده مبنی بر فتنه‌های آخرزمان است.

,

 

,

آیت‌الله عبادی اظهار کرد: دنیای بشریت با ظلم، ستم، تهاجم، ویرانی شهرها و کشورها، قتل، هتک حرمت و کشتن زنان و کودکان سقوط کرد.

,

 

,

وی افزود: بشر جنایاتی انجام داده که دیگر نامی از جنایات مغول نیست چرا که قابل قیاس باهم نیست.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در چنین شرایطی خداوند بر ما منت نهاده و نسخه نجات بشریت را در اسلام معرفی کرده است.

,

 

,

آیت‌الله عبادی تصریح کرد: انقلاب ما، اسلام ما است؛ نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر.

,

 

,

وی تأکید کرد: هرچه کمتر باشد در چهارچوب انقلاب ما نیست و هرچه خارج از آن باشد در انقلاب ما پذیرفته نیست.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران پیام 124 هزار پیامبر است گفت: انقلاب اسلامی امانت الهی است که باید آن را محکم بگیریم.

,

 

,

آیت‌الله عبادی اظهار کرد: دشمن، دل‌خوشی‌هایی دارد و همیشه، وعده‌های چند ماهه یا چند ساله می‌دهد و اکنون نیز وعده 13 آبان را داده که راه به جایی نخواهد برد اما باید در کمال بیداری و تعهد، آمادگی داشت.

,

 

,

وی گفت: امام حسین علیه‌السلام در کربلا در جنگی نابرابر، در برابر ستم و ستمگران جهاد کردند و آن‌که پیام عاشورا را به دنیا رساند حضرت زینب سلام‌الله‌علیه بودند به‌گونه‌ای که بعد از 14 قرن، اربعین  حسینی را مشاهده می‌کنید و می‌رود تا با حکومت جهانی حضرت مهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، بشر را نجات دهد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: این بازوی شما است که به رغم بدخواهان بین‌المللی با وجود رسوایی‌های فراوانشان، این امانت را برای روز موعود حفظ کنید.

,

 

,

آیت‌الله عبادی با بیان این‌که در آستانه بزرگداشت 2 هزار شهید خراسان جنوبی هستیم گفت: شهادت، بالاترین مقام است.

,

 

,

وی افزود: آیا مقامی بالاتر از شهادت وجود دارد؟ در روایات پاسخ داده شده بله، وجود دارد. فردی که در صحنه مبارزه با دشمن حضور داشته و دشمن را ناکام گذاشته و در راه خدا از همه آن‌چه داشته، گذشته است و تا مرز شهادت پیش رفته اما شهادت نصیبش نشده و آمادگی برای شهادت دارد و تا لحظه مرگ در راهش ثابت قدم می‌ماند، مقامش از شهادت بالاتر است.

,

 

,

برگزاری رزمایش در برخی دستگاه‌های مهم

, برگزاری رزمایش در برخی دستگاه‌های مهم, برگزاری رزمایش در برخی دستگاه‌های مهم,

در ابتدای این دیدار، اصغر نظافت مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان جنوبی، به سخنان چند روز قبل مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان پدافند غیرعامل کشور اشاره کرد و گفت: بیش از 400 برنامه را در سطح استان در هفته پدافند غیرعامل داریم.

,

 

,

وی افزود: رزمایشی داریم که در ساعتی، برق برخی دستگاه‌های مهم را قطع می‌کنیم تا بررسی کنیم آمادگی به چه میزان وجود دارد تا از نقشه‌های دشمن غافل نشویم و سطح بازدارندگی خود را بسنجیم.

,

 

,

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در جامعه و ایمن‌سازی کشور در برابر تهدیدات از وظایف پدافند غیرعامل است.

,

 

,

نظافت افزود: حوزه کاری پدافند در تمام عرصه‌هایی است که احتمال وجود تهدید، وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه