اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد تاکید کرد؛

ضرورت آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با بحران احتمالی فصل سرما

ضرورت آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با بحران احتمالی فصل سرما
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه توجه به نقش مهم مشارکت های مردمی در مدیریت بحران نیز باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: لازم است دستگاه های ذی ربط برای مقابله با بحران‌های احتمالی اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری صبح امروز در نشست ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی های پیش رو، بر ضرورت آمادگی هر چه بیشتر اعضای مدیریت بحران شهرستان می افزاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه باید هماهنگی لازم برای مدیریت عملیات حفظ و صیانت از زیرساخت های کشور و شهرستان داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تهدیداتی که وجود دارد و دشمنان با یک برنامه و ترفند جدیدی به دنبال تنگ تر کردن عرصه بر مدیران و مردم هستند و میتوان با برنامه ریزی بهتر نیز این توطئه ها را خنثی کرد.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه توجه به نقش مهم مشارکت های مردمی در مدیریت بحران نیز باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: کاهش آسیب پذیری و افزایش مشارکت مردم نیز لازم و ضروری است.

,

وی با اشاره به اینکه پیش بینی هواشناسی حاکی از آن است که در سال پر بارشی نسبت به سال گذشته در پیش داریم، اذعان کرد: باید تمهیدات لازم صورت بگیرد تا در این بارندگی ها با مشکلی نظیر آب گرفتگی معابر و خاموشی و... مواجه نشویم.

,

شاکری همچنین آمادگی کامل دستگاه ها به شکل کامل و بهینه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و حضور دستگاه های اجرایی در صورت بحران را از اهم موارد دانست و عنوان کرد: ادارات متولی به دنبال سوخت های جایگزین در مواقع بحرانی برای نانوایی ها باشند.

,

وی در پایان با بیان اینکه بخش خصوصی و دولتی برای اگاه رسانی به مردم در خصوص بهره برداری مناسب از نعمت گاز مد نظر قرار گیرد، تشریح کرد: آموزش و اطلاع رسانی بیشتری برای آمادگی با بحران های فصل سرما و جلوگیری از تلفات گاز گرفتگی و سرما نیز باید در دستور کار قرار داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه