اخبار داغ

سرپرست فرمانداری بردسکن:

۱۳ آبان روز بصیرت‌ افزایی در خصوص تفکر انقلابی و حسینی است

۱۳ آبان روز بصیرت‌ افزایی در خصوص تفکر انقلابی و حسینی است
سرپرست فرمانداری بردسکن گفت: ۱۳ آبان روز بصیرت‌ افزایی در خصوص تفکر انقلابی و حسینی است و باید این روز به خوبی معرفی و زنده نگه داشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ابراهیم قاسم پور، پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت:  13 آبان  روز بصیرت‌افزایی در خصوص تفکر انقلابی و حسینی است و به همین دلیل بسیار اهمیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: در طول پیروزی انقلاب و پس از آن تا کنون، رویدادهای متفاوت و مهمی در کشور رخ داده است اما 13 آبان به دلیل اینکه سه رویداد تاریخی را در خود جای داده است اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد.

,

سرپرست فرمانداری بردسکن ادامه داد: دستگیری امام خمینی (ره) و تبعید ایشان به ترکیه، به خاک و خون کشیدن و شهادت دانش آموزان و دانشجویان و همچنین تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، سه حادثه مهمی است که در این روز رخ داده و در پیشبرد انقلاب موثر بوده است.

,

وی با بیان اینکه امروز عناد و کینه آمریکا نسبت به اقتدارجمهوری اسلامی و مردم بیشتر شده و تلاش های خود را در راستای ایستادگی در برابر ایران بیشتر می کند به همین جهت درصدد تولید بحران های متفاوت است، تصریح کرد: 13 آبان روز مقابله با استکبار جهانی است و باید این روز به خوبی معرفی و زنده نگه داشته شود.

,

قاسم پور اذعان کرد: در این روز ان شاء الله همه آحاد مردم عزیز باید پرشورتر از همیشه به صحنه بیایند و بهترین فرصت است تا یکبار دیگر بیزاری مردم ایران را نسبت به استکبار به رخ جهانیان بکشانیم.

,

وی با اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا عنوان کرد: سخنان ابلهانه و سخیف ترامپ دراجرای مرحله دوم تحریم ها نشان دهنده کینه توزی نسبت به ایران است و در تلاش است سد راه استقلال، پیشرفت، عدم خرید نفت و توسعه ارزش های اسلامی و  شود اما با اتحاد و انسجام بین نیروهای انقلابی، عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین وحدت کلمه این توطئه ها خنثی می شود.

,

سرپرست فرمانداری بردسکن در خصوص اهمیت 13 آبان در این شهرستان تشریح کرد: با توجه به حساسیت و شرایط حاکم در کشورو به جهت خنثی کردن توطئه های دشمنان، باید همه افراد با هر ذائقه سیاسی در راستای منافع ملی و با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه ها، دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان، بسیجیان و ...  باشکوه تر از گذشته در راهپیمایی 13 آبان شرکت کنند.

,

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزهای لازم صورت پذیرد تا اجرای مراسم 13 آبان به خوبی اجرا شود، ابراز کرد: از همکاری و ظرفیت تمام ارگان ها از جمله نیروی انتظامی برای حفظ امنیت، شهرداری و اصناف، برای فضاسازی و آماده کردن مسیرهای راهپیمایی، راهنمایی و رانندگی برای روان سازی ترافیک و خبرگزاری ها و اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی به مردم استفاده خواهد شد.

,

گفتنی است راهپیمایی یوم الله 13 آبان در بردسکن، راس ساعت 30/9 از محل میدان توحید شروع که پس از طی خیابان قائم در میدان مرکزی تجمع خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه