اخبار داغ

دبیر حزب موتلفه استان کرمان:

سهم خواهی اصلاح طلبان انتخاب استاندار را به تاخیر انداخته است/ نمایندگان مجلس در بازخواست وزیر کشور کوتاهی کردند

سهم خواهی اصلاح طلبان انتخاب استاندار را به تاخیر انداخته است/ نمایندگان مجلس در بازخواست وزیر کشور کوتاهی کردند
دبیر حزب موتلفه استان کرمان گفت: سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان در عدم انتخاب استاندار بی‌تأثیر نیست زیرا وزیر کشور باید فردی را انتخاب کند که به مذاق آنان خوش بیاید و به دنبال این هستند که فرد انتخاب شده از طرف آن‌ها باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   راه آرمان  احمدعلی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت انتخاب استاندار کرمان اظهار داشت: یکی از دلایل عدم انتخاب استاندار کرمان، عملکرد ضعیف برخی از نمایندگان استان در مجلس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان، گفت: به فرموده امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، مجلس در رأس امور است و با تأسف روحیه مطالبه‌گری در برخی از نمایندگان استان در مجلس به ندرت دیده می‌شود در حالی که آن‌ها از مردم می‌خواهند که مطالبه‌گر باشند اما خود واجد این روحیه نیستند.

,

مقدم تصریح کرد: اینکه نماینده مجلس در رابطه با عدم انتخاب استاندار کرمان فقط به دادن تذکر و سؤال از وزیر کشور بسنده می‌کند، صرفاً برای رفع تکلیف است در حالی که راه‌های دیگری نیز جود دارد که هر چه سریعتر این مشکل را حل کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: دولتمردان قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را بهانه قرار می‌دهند در حالی که استان کرمان حتی قبل از تصویب این قانون نیز بدون استاندار بوده است و استان به این گستردگی که بزرگترین استان کشور محسوب می‌شود و انبوه کار بر زمین مانده و مشکلات در این استان وجود دارد متاسفانه با سرپرست اداره می‌شود.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، وضعیت استان را که با سرپرست اداره می‌شود، نابسامان خواند و گفت: جایگاه سرپرستی متزلزل است و ثبات لازم را ندارد و سرپرست در خوف و رجا است و به اندازه استاندار قدرت و قاطعیت تصمیم‌گیری‌ را ندارد چون نمی‌تواند برنامه‌ریزی کند چرا که هر لحظه ممکن است، تغییر کند.

,

مقدم در ادامه عنوان کرد: اینکه استان کرمان به‌عنوان پهناورترین استان کشور، ۵ ماه بدون استاندار رها شده و با سرپرستی اداره می‌شود، قابل توجیه نیست، مگر قحط‌الرجال در کشور آمده است که دولت نمی‌توانند فرد واجد شرایطی را انتخاب کنند؛ در حالی که استان کرمان از نظر نیروی انسانی جوان، توانمند، متخصص و متعهد، غنی است و از ظرفیت خوبی در این زمینه برخوردار است تا جایی که خود صادرکننده نیرو به اقصی نقاط کشور است حال چگونه نمی‌توانند یک استاندار انقلابی، متعهد و کارآمد معرفی کنند؟

,

وی مطرح کرد: این ضعف وزیر کشور است که نمی‌تواند یک استاندار را انتخاب کند، البته برخی از نماینده‌گان استان در مجلس هم ضعیف عمل کردند و باید از ابزارهای دیگری که در دست دارند استفاده می‌کردند از طرفی امیدواریم این تأخیر دولت در انتخاب استاندار تنها به دلیل شرایط خاص کشور باشد و نه از سر بی‌توجهی به استان زرخیز کرمان که سهم بزرگی از صادرات غیرنفتی کشور را به دوش دارد و از طرفی مشکلات عدیده‌ای اعم از خشکسالی، محرومیت، مشکلات معیشتی و اشتغال در اقصی نقاط استان وجود دارد، معرفی نکردن استاندار جفا به حق استان است.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان تاکید کرد: ما از نمایندگان استان انتظار داشتیم عدم انتخاب استاندار کرمان را با رئیس‌جمهور مطرح و به وی گوشزد می‌کردند استانی که پنج ماه است با سرپرست اداره می‌شود تا چه حد از قطار پیشرفت باز می‌ماند.

,

وی از وزیر کشور و نمایندگان استان خواست که مسئله انتخاب استاندار را جناحی و خطی نکنند و متذکر شد: متاسفانه زدوبندهای جناح‌های سیاسی و گروه‌ها نیز در این مسئله دخیل است و بی‌تأثیر نیست و امیدوارم فردی انقلابی و متعهد که به کار بسیجی اعتقاد داشته باشد به‌عنوان استاندار انتخاب شود تا بتوان بر مشکلات و حجم کارهایی که باید انجام شود بخوبی فائق آید.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در عین حال بیان کرد: سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان در این قضیه بی‌تأثیر نیست زیرا وزیر کشور باید فردی را انتخاب کند که به مذاق آنان خوش بیاید و به دنبال این هستند که فرد انتخاب شده از طرف آن‌ها باشد.

,

مقدم با انتقاد از افرادی که به بهانه قحط‌الرجال در انتخاب استاندار کوتاهی می‌کنند، عنوان کرد: بحمدالله استان دارای نیروهای قوی، متعهد، انقلابی و دلسوز است و در عین حال نیروی جوان به وفور دارد، لذا انتظار است از معرفی افرادی که در سوابقشان کارنامه خوبی نداشته و ناکارآمدی آنان محرز است، جداً خودداری کنند زیرا چنانچه اینگونه افراد معرفی شوند وضعیت استان از شرایط فعلی بدتر خواهد شد و به حق استان و مردم ظلم می‌شود.

,

وی در ادامه به موضوع اصلاح‌طلبان اشاره و تصریح کرد: از آنجایی که آقای روحانی عملکرد خوبی نداشته و شعارهای او محقق نشده است، می‌گویند ما با روحانی نبودیم در حالی که این فرار رو به جلوی آن‌ها برای انتخابات سال آینده مجلس است و به دنبال این هستند که خود را از روحانی جدا کنند در حالی که آن‌ها حامی و دنباله‌رو آقای روحانی هستند و او را به جامعه معرفی و از برنامه‌های وی قاطعانه دفاع کردند حال آنان باید پاسخگوی حمایت خود باشند و نوک تند انتقادها باید بیشتر متوجه اصلاح‌طلبان باشد تا شخص روحانی.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مدیران استان کرمان، اصلاح‌طلب هستند، اظهار کرد: با این وجود اصلاح‌طلبان مدعی هستند که سهمی در دولت آقای روحانی ندارند در حالی که این ادعا غیرواقعی است و اکنون هم در خصوص انتخاب استاندار نیز همین رویه را در پیش گرفتند از یک طرف آقای روحانی را قبول ندارند و از طرف دیگر برای انتخاب استاندار فشار وارد می‌کنند که از طرف آنان معرفی شود.

,

مقدم اضافه کرد: شیوه و ترفند اصلاح‌طلبان این است که اگر استاندار انتخابی از سوی اصلاح‌طلبان ناتوان باشد و نتواند قدمی برای استان بردارد می‌گویند ما معرفی نکردیم همانطور که اکنون از عملکرد آقای روحانی حمایت نمی‌کنند در حالی که باید پاسخگوی عملکرد و محقق نشدن شعارهای دولت باشند در حالی که ۹۰ درصد مدیران دولت، اصلاح‌طلب هستند بنابراین این دخیل بودن در نوع مدیریت دولت و ضعف علملکرد دولت را نمی‌توانند، منکر شوند.

,

وی در پایان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان چه بخواهند و چه نخواهند عملکرد دولت و عدم تحقق شعارهای آقای روحانی به نام اصلاح‌طلبان ثبت می‌شود، اذعان کرد: اصلاح طلبان باید پاسخگوی این موضوع باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه