اخبار داغ

نماینده مردم‌ کرج در مجلس‌عنوان کرد:

دیدار فتنه‌گران با مراجع برای رفع ممنوع‌التصویری/ حاکمیت‌احزابی در کشور‌جایی ندارد/ مرجع‌تقلید باید عاری‌از جناح‌بندی باشد

دیدار فتنه‌گران با مراجع برای رفع ممنوع‌التصویری/ حاکمیت‌احزابی در کشور‌جایی ندارد/ مرجع‌تقلید باید عاری‌از جناح‌بندی باشد
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف عده ای از اصلاح طلبان برای استفاده از قدرت مراجع و رفع ممنوع التصویری یا بازگشت به فضای سیاسی برخی را رد نمی کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در واکنش به دیدار برخی اصلاح طلبان با آیت الله شبیری زنجانی به خبرنگار تیتریک، گفت: مراجع تقلید و حاکمیت دو موضوع جدا از هم نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

محمد جواد کولیوند با اشاره به اینکه حاکمیت ما دینی است و حاکمیت احزابی نداریم، افزود: حکومت ما جمهوری اسلامی بر مبنای تفکر دینی، نظام اسلام و مذهب شیعه بوده و در این سیر، جایگاه مراجع تقلید مشخص است.

,

وی اظهار داشت: اینکه مرجع تقلید با گروهی دیدار می کند و تفسیر ما بر این باشد که هدف عده ای از اصلاح طلبان استفاده از قدرت مراجع برای رفع ممنوع التصویری یا بازگشت به فضای سیاسی برخی باشد را رد نمی کنم و ممکن است این مسائل باشد.

,

کولیوند تصریح کرد: قطعا عده ای درصدد هستند از قدرت مراجع استفاده کنند تا به هدف مذکور برسند، اما اصل موضوع این است که اگر گروهی اقدام به برپایی یک جلسه با مراجع می کنند، با توجه به اینکه مرجع تقلید باید عادل، عاری از جبهه گیری و جناح بندی باشد قطعا مسائل مصلحتی مطابق با منافع مردم را به رهبری منتقل خواهد کرد.

,

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان داشت: نباید عده ای در واکنش به جریان سازی مذکور و دیدار آیت الله شبیری زنجانی با اصلاحات موضع بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه