اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در رودبارجنوب برگزار شد

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در رودبارجنوب برگزار شد
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان رودبارجنوب با حضور مسئولان و خانواده معظم شهداء برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه آرمان،صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان رودبارجنوب با حضور مسئولان و خانواده معظم شهداء در سالن اجتماعات مدرسه نمونه دولتی بوعلی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیات قرآن امام جمعه رودبارجنوب در خصوص شهدای دانش آموز دوران دفاع مقدس از خودگذشتگی شهدا سخنرانی کرد،درادامه این مراسم طاهری رزمنده هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره رزمندگان و شهدای مدافع حرم را زنده نگه داشتند.

,

طاهری به بیان خاطراتی از شهداء پرداخت و گفت: اکثر شهدای ما در زمان جبهه های حق علیه باطل نوجوان و جوان بودند و اگر حضور این افراد نبود قطعاً پیروزیهای دوران دفاع مقدس حاصل نمیشد.

,

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس در ادامه افزود: شهدای دانش آموز ما به تبعیت از حضرت قاسم ابن الحسن(ع) که شجاعانه در برابر یزیدیان ایستادگی کرد در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند و با شهادت خود بقای انقلاب اسلامی را رقم زدند.

,

همچنین دانش آموزان مدارس رودبارجنوب با اجرای برنامه های متنوعی نام و یاد شهدا را گرامی داشتند.

,

گفتنی است،شهرستان رودبارجنوب در دوران دفاع مقدس چهار شهید فرهنگی و دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه