اخبار داغ

برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان فارسان

برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان فارسان
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان گفت: مراسم بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در شهرستان فارسان با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام جهانبخش یوسفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان ضمن اعلام برنامه‌های 13 آبان ماه گفت: یکی از علل ماندگاری برخی مناسبت‌ها حضور و مشارکت مردم است، امسال نیز همانند سال‌های گذشته، همه مردم انقلابی شهرستان در راهپیمایی این روز حضوری پررنگ و دشمن‌شکن داشته باشند و نفرت و انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل در خیابان‌ها به نمایش بگذارند.
 
وی اظهار داشت: 13 آبان یکی از روزهای مهم و تاریخی انقلاب ماست و شهادت دانش آموزان و دانشجویان در این روز و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ کشور است.
 
وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام را کار انقلابی دانست و گفت: هرگز هیچ کشوری تا این حد آمریکا را تحقیر نکرده بود و از آن زمان ارتباط سیاسی قطع شد و تا امروز هم دشمنی‌های آمریکائی‌ها کم نشده و بیشتر هم شده است.
 
حجت‌الاسلام یوسفی افزود: آمریکائی‌ها، اسلامی را که تجمل و رفاه و گناه در آن عادی باشد و یا اسلام تکفیری‌ها که به جان مسلمان‌ها می‌افتند را قبول دارند، اما اسلام ناب محمدی که هیچ‌گاه با آمریکائی‌ها سازگاری ندارد را قبول نخواهند داشت.
تظاهرات حماسی یوم‌الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور و از ساعت9:30 صبح یکشنبه ۱۳ آبان 97 در 6 نقطه از شهرستان فارسان برگزار می‌شود.
 
 
مسیر‌های این تظاهرات به شرح زیر است:
 
* فارسان (مرکز شهرستان): فارسان: از میدان امام خیابان شهید بهشتی به‌طرف مصلای نماز جمعه

* باباحیدر: از میدان نیایش به سمت گلزار مطهر شهداء

* پردنجان: از مقابل مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت گلزار مطهر شهداء

* جونقان: از مقابل دبیرستان دخترانه فروزنده به سمت مصلای نماز جمعه

* چلیچه: از مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت گلزار شهداء

* گوجان: از مقابل دبیرستان دخترانه محمّدیّه به سمت گلزار مطهر شهداء
 
یوم‌الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، به‌عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و «روز دانش‌آموز» نام‌گذاری شده است.

فارسان با ۹۴ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر فارسان) در فاصله ۳۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, .,
,
,
,
, .,
,
, .,
, .,
,
,
, مسیر‌های این تظاهرات به شرح زیر است:, :,
,  ,
, * ,
,
, * ,
,
, * ,
,
, * ,
,
, * ,
,
, * ,
,
, .,
,
, .,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه