اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل:

نانوایی هایی کم فروش پلمپ می شوند

نانوایی هایی کم فروش پلمپ می شوند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل گفت:هر نانوایی که در طول سال 3 بار تخلف کم فروشی داشته باشد پلمپ می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، سعید محمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل در نشست صمیمی با عوامل نانوایی که  با هدف بررسی مسایل و مشکلات آرد و نان در دفتر فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: نانوایان زحمتکش‌ترین قشر جامعه در تمامی فصول هستند که با تلاش آنها امنیت غذایی جامعه بهتر از هر زمان تأمین می‌شود.

محمدی با اشاره به زحمات نانوایان خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم تا مشکلات مردم و نانوایان را شناسایی و بر رفع آن مشکلات همت کنیم تا این زحمتکشان برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان ترغیب شده و دلگرم باشند.

وی گفت:‌ با توجه به اینکه اغلب قوت مردم نان است، ضرورت دارد نانوایان در تولید کیفی نان بیش از گذشته همت کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل  با بیان اینکه گشت ها برای بررسی و کنترل وضعیت بازار نان آغاز و تا هر زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت افزود: هر نانوایی که در طول سال 3 بار تخلف کم فوشی داشت پلمپ می شود.

وی بابیان اینکه نظارت مستمر بر نانوایی‌ها می‌تواند این صنف زحمت‌کش را به سمت سوی خدمت‌رسانی خوب به شهروندان با پخت نان مرغوب سوق دهد، تصریح کرد: کیفیت نان توسط بازرسین فرمانداری، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان مورد ارزیابی و بررسی مداوم قرار گیرد و بازدیدهای مشترک از نانوایان به‌صورت مستمر انجام شود.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه