اخبار داغ

سردار جلالی در دیدار با مکارم شیرازی؛

تحریم‌های آمریکا را با وحدت ملی خنثی می‌کنیم / فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در محور عملیات دشمن قرار دارند

تحریم‌های آمریکا را با وحدت ملی خنثی می‌کنیم / فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در محور عملیات دشمن قرار دارند
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بابیان این‌که آماده مقابله با دشمنان نظام در تمامی عرصه‌ها هستیم، گفت: تحریم‌های آمریکا را با وحدت ملی خنثی می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، سردار غلامرضا جلالی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی که در مدرسه امام سجاد (ع) قم برگزار شد، بابیان این‌که سازمان پدافند غیرعامل کشور سال 82 به‌فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد، اظهار داشت: این سازمان وظیفه مقابله با تهدیدات دشمن و الزامات برای استحکام زیرساخت‌های کشور را دارد.
وی بابیان این‌که رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به این سازمان و اهمیت آن دارند، بیان داشت: اگر مسئولین و دولت به پدافند توجهی نکنند امکان تهدید دشمن علیه کشور وجود دارد.
جلالی افزود: دشمن امروز تغییر تاکتیک داده به‌طوری‌که از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده و می‌خواهد با ابزار رسانه و شبکه‌های اجتماعی بر روی مردم تأثیر بگذارد.
وی ادامه داد: هدف دشمن ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و تحریک کردن مردم علیه نظام است که قطعاً شکست خواهد خورد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به فشارهای آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: آمریکا تلاش می‌کند روز 13 آبان که روز مقابله با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی است تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان اعمال کند که قطعاً در اجرای آن با مشکل مواجه خواهد شد، همان‌طوری که نتوانست پروژه تابستان داغ را عملیاتی کند.
وی با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه کشورمان گفت: در 4 ماه گذشته آمریکا و ضدانقلاب مدعی بودند تکلیف انقلاب اسلامی را مشخص می‌کنند؛ اما اتفاقی نیفتاد، کمبودها و مشکلاتی در کشور وجود دارد که دولت باید برای رفع نیازهای مردم اهتمام ویژه‌ای داشته باشد اما مردم همواره به آرمان‌های انقلاب اسلامی علاقه‌مند و پایبند هستند.
جلالی به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و به‌خصوص آمریکا در نیمه دوم سال پرداخت و افزود: آمریکا قصد دارد با تحریم‌های جدید کشور را در پاییز با بحران مواجه کند که قطعاً به لطف خدا و مدیریت مقام معظم رهبری از این توطئه‌ها نیز به‌سلامت عبور خواهیم کرد.
وی ادامه داد: دلار را قوی‌ترین سلاح آمریکا است و بااینکه این سلاح در دست آمریکا است، ولی آن‌هم شکننده است و بیش از این نمی‌تواند علیه کشورمان فشار وارد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه