اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان مطرح کرد:

بایکوت خبری راهپیمایی 20 میلیونی اربعین توسط رسانه‌های غربی

بایکوت خبری راهپیمایی 20 میلیونی اربعین توسط رسانه‌های غربی
امام جمعه موقت سمنان می‌گوید رسانه‌های وابسته غربی خبر راهپیمایی 20 میلیونی اربعین را بایکوت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار مرآت، آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان به امامت حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان در مصلی این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

عبدوس در بخشی از خطبه‌های نماز جعمه این هفته با اشاره به دشمنی‌های 40 ساله ایالات متحده آمریکا با مردم ایران اظهار داشت: در سیزدهم آبان سال 1358 در حالی ایران نه تجهیزات نظامی آن‌چنانی داشت و هسته‌های نظامی همچون سپاه شکل گرفته بود، لانه جاسوسی تسخیر شد و امام(ره) آن را انقلاب دوم نامید و گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

,

وی افزود: دو هفته پس از تسخیر لانه جاسوسی حسن‌الهیکل، روزنامه‌نگار مصری، به دیدار امام(ره) آمد و از او درباره گزاره «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» پرسید و امام(ره) بار دیگر بر موضع تأکید کردند و از هراس آمریکا از جمهوری اسلامی ایران سخن گفتند.

,

امام جمعه موقت سمنان در ادامه با بیان این که رسانه‌های وابسته غربی خبر راهپیمایی 20 میلیونی اربعین را بایکوت کردند گفت: در شرایطی که آمریکا به زعم خود فشارها را بر ملت‌های مسلمان تشدید می‌کند، 20 میلیون زائر در حماسه‌ای فراملی، فرازبانی و حتی فرادینی با وجود همه مشکلات اقتصادی در کنار هم جمع می‌شوند.

,

عبدوس با بیان این که دشمنان 6 ماه است که در رابطه با 13 آبان کار تبلیغاتی می‌کنند گفت: به کوری چشم دشمنان مردم ایران بار دیگر در 13 آبان‌ماه راهپیمایی عظیمی خلق خواهند کرد.

,

وی با اشاره به این که دشمنان مدعی شده‌اند که ایران چهل‌سالگی انقلاب خود را جشن نخواهد گرفت گفت: در چنین شرایطی رهبر انقلاب بر ضرورت توجه به سند پایه الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت که افق 50 ساله ایران را تعریف می‌کند، تأکید کرده‌اند و شرایط مطلوب ایران در 90 سالگی انقلاب را نوید داده‌اند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برادران و خواهران محترم اهل افغانستان که در روز اربعین 15 کیلومتر را از مهمانشهر پیاده طی کردند تا به خیل تجمع‌کنندگان در روز اربعین بپیوندند، قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه