اخبار داغ

ائمه جمعه گلستان:

همچنان شعار 13 آبان و سابقه روشن مبارزۀما، "مرگ بر آمریکاست"/ ثابت می کنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

همچنان شعار 13 آبان و سابقه روشن مبارزۀما، "مرگ بر آمریکاست"/ ثابت می کنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
ما با همان نشاط 57 و شوری که جوانان ما مقابل آمریکا ایستادند و لانۀ جاسوسی آن را فتح کردند با همان شعار و شعور و مشت های گره کرده هنوز هم شعارمان مرگ بر آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، امام جمعه گنبدکاووس گفت: 13 آبان، روز بسیج دانش آموزی، این سابقه روشن مبارزه با استکبار و راه امام خمینی(ره) به ما می گوید ما با همان نشاط 57 و شوری که جوانان ما مقابل آمریکا ایستادند و لانۀ جاسوسی آن را فتح کردند با همان شعار و شعور و مشت های گره کرده هنوز هم شعارمان مرگ بر آمریکاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

 

,
, ,

حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبد کاووس با عنوان این مطلب افزود: 13 آبان روزی است که دشمن می خواهد ما را بترساند و آمریکا فکر می کند اگر های و هویی کرد همه می ترسند نه اینطور نیست وهمۀ حرف ما این است که ایستادگی ممکن است هزینه داشته باشد اما سازش میلیاردها هزینه بیشتری دارد.

,

وی اضافه کرد: خط آمریکا این است که مردم ما به دو دسته میانه رو و تندرو تقسیم کند و از میان میانه روها اهل معامله پیدا کند و این ترفند دشمن است اما ما همه یک خط هستیم و ایرانی غیرانقلابی نداریم مگر یک عده انگشت شمار سیاسی.

,

امام جمعه گنبدکاووس یادآور شد: مردم ایران همه انقلابی هستند وهمه کسانی هم که فکر می کردند کشور دچار دوگانگی شود با این فرمایش رهبر معظم انقلاب که مذاکره با آمریکا را ممنوع کردند و مذاکرات گذشته را که سودی برای ما نداشت راهم اشتباه خواندند راه بر آنها بسته است.

,

ترابی در رابطه با نتیجه سازش با استکبار خاطرنشان کرد: دیگر ذلت بالاتر از عربستانی که گاو شیرده شود و با پیش آمدن یک حادثه حق خودش را هم ندهند! این راه سازش است.

,

۱۳ آبان ثابت می کنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

,

حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله با بیان ملت غیرتمند و دیندار ایران در ۱۳ آبان نشان خواهند داد که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: این ملت اهل ترس نیست؛ چرا که درس آموز مکتب حسین (ع) است.

,
, ,

وی افزود: امت اسلام، امسال علی رغم توطئه های دشمنان با حضور شکوهمند و چندین میلیونی در راهپیمایی اربعین وحدت و همدلی خود را نشان دادند.
حجت الاسلام کشیری ادامه داد: آنها با این حضور اعلام کردند که مغناطیس عشق حسین (ع) را هیچ اندیشه و نقشه باطلی نمی تواند از آنها جدا کند. 
امام جمعه کلاله از امام خمینی (ره) بعنوان طلایه دار مبارزه با ظلم و استکبار یاد کرد و اظهار داشت: پیر و مرادمان در سال ۴۳ بر علیه قانون ذلت در مقابل امریکا و رژیم پهلوی ایستاد. 
وی تصریح کرد: ما درس آموزمکتب حسین (ع) و راهی هستیم که امام خمینی (ره)برای ما ترسیم کرده است و همچنان فریاد مرگ بر امریکا را سر خواهیم داد.

,
,
,
,

آمریکا شیطان بزرگ است/ دست آورد ارتباط با شیطان چیزی جز ضرر نخواهد بود

,

حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن دعوت خود و مومنین به تقوای الهی اظهار کرد: پیاده روی اربعین امسال، مانند سالهای پیش پرشور و با عظمت برگزار شد و تمام نقشه های دشمنان برای تفرقه افکنی بین مردم ولایت مدار ایران و عراق، بی نتیجه ماند.

,
,
, ,

وی ادامه داد: حقیقتا مردم عراق در پذیرایی از زائران اربعین سنگ تمام گذاشتند و باید از آنها بخاطر این مهمان نوازی قدردانی کرد.

,

حجت الاسلام شهابی سپس در خصوص ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان امسال تفاوت زیادی با سالهای گذشته دارد. زیرا استکبار و بخصوص آمریکا، شمشیر را برای مقابله با ملت ایران از رو بسته است و اعلام کرده که در این ۱۳ آبان تحریم های بیشتری بر ملت ایران تحمیل خواهد کرد.

,

خطیب این هفته آزادشهر ادامه داد: انشا ا... ملت با بصیرت ایران با حضور گسترده خود در راه پیمایی ۱۳ آبان بار دیگر مشت محکمی به دهن استکبار و بخصوص آمریکای جنایتکار خواهد زد.

,

امام جمعه آزادشهر خاطرنشان کرد: همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است. شیطان اگر گاهی نرمش نشان می دهد، برای این است که در وقتش ضربه خود را انسان بزند. ارتباط با شیطان جز ضرر دست آوردی ندارد، آن هم شیطان بزرگی همچون آمریکا که در سابقه اش عهد شکنی و خیانت به وفور دیده می شود.

,

وی در پایان از مردم ولایت مدار و متدین آزادشهر برای حضور در راه پیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

,

جنگ روانی به مراتب شدیدتر از تحریم است/ سیلی محکم ایران بر چهره امریکا در 13 آبان

,

حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته علی آباد کتول (11 آبان جاری) با اشاره به حرکت بزرگ مردمی پیاده روی اربعین، بیان کرد: رسانه های جهان در برابر پیاده روی اربعین ساکت هستند، چون اسلام را دینی خشن و تروریست معرفی کرده بودند و حالا این حرکت بزرگ با آن تصاویر ساختگی همخوانی ندارد.

,
 
,
,
, ,

وی اظهار کرد: سال 93 ادنانی سخنگوی داعش به نخست وزیر عراق گفت بود، کربلا، نجف و سامرا را با خاک یکسان می کنیم، اما امروز او با اربابانش در جهنم به سر می برند و زائران عتبات عالیات هر روز بیشتر می شوند.

,

مهدی نژاد با اشاره به جمعیت 20 میلیونی زائران کربلا در اربعین حسینی (ع)، گفت: آن ها گفتند جمهوری اسلامی تبلیغات و هزینه های میلیاردی می کند تا مقابل سعودی پیروزی به دست بیاورد، اما هیچ دولتی برای اربعین حتی یک ریال بودجه خرج نمی کند، نه کشور ما، نه عراق و نه 40 کشو ری که از آن ها زائر می آید، بلکه مردم با هزینه خود به زیارت می روند.

,

وی با بیان اینکه غربی ها به مسائل دیدی مادی دارند و عشق به امام حسین (ع) را نمی فهمند، اذعان کرد: مردم عاشق ائمه اطهار (ع) هستند و همه چیزشان را فدای این بزرگواران می کنند.

,

امام جمعه علی آباد کتول در بخش دیگری از خطبه های امروز با اشاره به دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با سلطان قابوس در عمان، گفت: این رفت و آمدها پیش از این به شکل مخفیانه بود اما امریکا از آن رونمایی کرد، زیرا بن سلمان در باتلاق خود فرو رفته و دنیا علیه اوست، از این رو برای امریکا مهره ای سوخته شده است.

,

وی افزود: امریکا از پیرمرد بیچاره ی عمان می خواست برای انجام معامله ی قرن یعنی ایجاد روابط و آشتی میان فلسطین و رژیم صهیونیستی استفاده کند، اما این کشور در این قدر و قواره چنین کاری نیست.

,

مهدی نژاد همچنین با اشاره به اجرای تحریم های امریکا علیه ایران از 13 آبان ماه جاری، گفت: امریکا بعد خروج از برجام، در 2 مرحله خواست ایران را تحریم کند. یکی 15 مرداد که تحریم در حوزه دلار، فلزات، خودروسازی، مواد غذایی و دارویی و به طور کل واردات و صادرات حتی فرش ما بود و دیگری 13 آبان ماه جاری در حوزه انرژی که در این زمینه تبلیغات زیادی کرده و گفته است، نخواهند گذاشت حتی یک قطره نفت ما به فروش برسد. برای این کار هم به کشورهای مختلف رفته تا با تهدید و زور مانع فروش نفت ایران شود، اما هیچ یک از این کشورها نپذیرفتند، لذا به این نتیجه رسیدند که نمی توانند فروش نفت ایران را به صفر برساند.

,

وی خاطر نشان کرد: امریکا به شورش های آخر هفته و سر و صدای مردم، گروه های ضد انقلاب و تهمت ها علیه ایران امید بسته است و جنگ روانی خود درباره تحریم ها را آغاز کرده است در حالی که جنگ روانی اش از اتفاقی که می خواهد بیافتد، به مراتب شدید تر است. ما از اول انقلاب تا کنون تحریم بودیم، اما همچنان ایستاده ایم.

,

مهدی نژاد تصریح کرد: امریکا قدم به قدم در حال عقب نشینی است. به هند، ژاپن و کره گفته شما نفتتان را از ایران بخرید، البته این از دلرحمی آن ها نیست، چرا که آن ها چنان آدم های جانی هستند که هیچ حیوان درنده ای به آن ها نمی رسد. اروپا به دنبال ساز و کار جدید برای انجام معاملات با ایران بود ولذا امریکا برای پیشگیری از اجرای این ساز و کار، اجازه استفاده از سوئیفت را داد.

,

وی با بیان اینکه قدرت امریکا رو به افول است، گفت: دولتی که بخواهد با زور و تحریم و جریمه پیش برود، زود سقوط می کند.

,

امام جمعه علی آباد کتول با اشاره به وظایف مردم و مسئولین در این برهه حساس، تاکید کرد: باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم. مجلات و روزنامه های ما باید نسبت به گذشته تجدید نظر کرده و مردم را تقسیم بندی نکنند و از دعواهای سیاسی بپرهیزند. ادارات نیز در حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند. مسئولان ما به فکر گره گشایی از کار مردم باشند و دست آن ها را بگیرند. بازاری ما نیز به سود کم قانع باشد. با همدلی می توانیم تهدیدات علیه کشورمان را به بهترین فرصت ها تبدیل کنیم.

,

مهدی نژاد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند امریکا سیلی خواهد خورد، اذعان کرد: امروز آثار این سیلی را داریم می بینیم. امریکا در همه مسائل در حال مواجهه با شکست است.ا

,

امام‌جمعه گالیکش: حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان یک پیروزی دیگر برای ملت ایران است.

,
حجت‌الاسلام سید محمد دلبری پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، ترک گناهان و محرمات گفت: روز 13 آبان ماه مصادف با تبعید امام (ره) به ترکیه در سال 1343 هجری شمسی، سالروز یورش مأمورین شاه به دانش‌آموزان و دانشجویان در سال 1357 به دانشگاه تهران، روز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358، روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است.
,
IMG 1853 139672311650.JPG
, IMG 1853 139672311650.JPG,
 
,
وی افزود: در هفته بسیج دانش‌آموزی قرار داریم که همزمان با سالروز شهادت شهید حسین فهمیده آغازشده است. اگر در آن روز دانش‌آموزانی مانند فهمیده‌ها و محمدی‌ها از نظام و انقلاب دفاع کردند امروز بیش از 5 میلیون دانش‌آموز بسیجی فعال و آماده‌به‌خدمت داریم که از نظام و انقلاب با امر و دستور مقام معظم رهبری دفاع خواهند کرد.
,
 
,
خطیب جمعه گالیکش ضمن دعوت از همگان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز 13 آبان ماه گفت: حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان یک پیروزی دیگر برای ملت ایران است.
,
 
,
حجت‌الاسلام دلبری با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم گفت: نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ظفر، پیشرفت و اقتدار را برای نظام، ملت و ایران اسلامی در پی داشته است.
,
 
,
امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: باوجود تحریم‌ها و فشارها 40 سال گذشته ملت و نظام ما با پیشرفته‌ای علمی، توسعه فناوری و صنعتی تبدیل به الگوی مقاومت، استقلال و پیشرفت بومی در میان ملت‌ها شده است.
,
 
,
به گفته وی الگو شدن نظام جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد برای همه ملت‌ها و مردم در جهان و بیداری اسلامی؛ پیشرفت و اقتدار نظامی ایران در خلیج‌فارس، تنگه هرمز، دریای مدیترانه و...؛ اقتدار و اشراف اطلاعاتی - امنیتی جمهوری اسلامی در قبال توطئه‌های دشمن؛ پیشرفت کشور در حوزه فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای باوجود فشارها، واکسینه شدن جمهوری اسلامی ایران و سربلند بیرون آمدن ملت از فتنه پس از انتخابات 88 و انتخابات پرشور 92، اغتشاشات دی‌ماه 96 و تیرماه 97 ازجمله دستاوردهای چهل سال گذشته کشور است.
,
 
,
حجت‌الاسلام دلبری گفت: امروزه بااین‌همه پیشرفتی که ایران اسلامی داشته‌ایم شاهد افول و اضمحلال قدرت آمریکا در بعد سیاسی، نظامی و اقتصادی در منطقه هستیم.
,
 
,
خطیب جمعه گالیکش اظهار داشت: همکاری مجلس با دولت در رأی اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی باید درصحنه عمل خودش را در مسائل اقتصادی کشور نشان دهد و مردم ببینند که با حضور تیم جدید و ملحق شدن آن‌ها به دولت که اکثر آن‌ها در حوزه و حیطه اقتصادی عمل می‌کنند مشکلات اقتصادی معیشتی مردم برطرف می‌شود.
,
 
,
وی با اشاره به راهپیمایی حماسی اربعین حسینی و تقدیر از نقش‌آفرینان حماسه اربعین حسینی گفت: مراسم اربعین امسال با حضور بیش از 20 میلیون زائر از 60 کشور جهان با شعار « حب الحسین یجمعنا » در مسیر جاده بهشتی نجف - کربلا به نحو احسن برگزار شد.
,
 
,
خطیب جمعه گالیکش افزود: پیاده‌روی اربعین پیام‌ها و دستاوردهایی هم در پی داشت؛ وحدت امت اسلام بخصوص جهان تشییع، ارادت مسلمانان جهان به ساحت مقدم حسین بن علی علیهم‌السلام، تبلور تفکر عاشورایی در خلق حماسه‌های بزرگ، قدرت سازی کربلا برای آزادسازی قدس شریف، همدلی و هماهنگی دو کشور ایران و عراق و بی‌تأثیر بودن مشکلات اقتصادی ازجمله این‌ها بود.
,
 
,
به گفته امام‌جمعه گالیکش برگزاری باشکوه، امن و مقتدرانه حماسه اربعین و تجمع میلیونی مؤمنین عاشق آل الله بیش شک بدون برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاه‌های دولتی و زحمات شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی و تلاش بی‌شائبه و مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج) خدمات مستمر و بی‌دریغ ارگان‌ها و ادارت کنسولی خدماتی و پزشکی بهداشت یو امدادی و ... دو کشور ایران و عراق ممکن نبود.
,
 
,
حجت‌الاسلام دلبری گفت: درحالی‌که رسانه‌های غربی معاند این رویداد بزرگ را پوشش خبری ندادند در کنار نظامیان نیجریه قرار گرفتند و مسلمانان نیجریه را در عزاداری اربعین به شهادت رساندند.
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه