اخبار داغ

گزارشی از خطبه های نمازجمعه در لرستان؛

حماسه 20 میلیونی اربعین نتیجه تبلور تفکرعاشورایی/ شعار مرگ بر آمریکا قدرت این کشور را به نابودی کشانده است

حماسه 20 میلیونی اربعین نتیجه تبلور تفکرعاشورایی/ شعار مرگ بر آمریکا قدرت این کشور را به نابودی کشانده است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حماسه 20 میلیونی اربعین نتیجه تبلور تفکرعاشورایی بود که با همدلی، هم‌فکری و همکاری دو کشور ایران و عراق انجام گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهرامروز در خطبه‌های نمازعبادی سیاسی جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به حماسه عظیم اربعین حسینی که علی‌رغم همه تهدیدها و تحریم ها شکوهمندانه در امنیت کامل برگزار شد، گفت: حماسه 20 میلیونی اربعین نتیجه تبلور تفکرعاشورایی بود که با همدلی، هم‌فکری و همکاری دو کشور ایران و عراق انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

به گفته وی علی‌رغم شیطنت‌های دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه میان ایران و عراق، اما بار دیگر قدرت کربلا و نهضت عاشورا در حماسه بزرگ اربعین به دنیا نشان داده شد.

,

 

,

خطیب جمعه خرم آباد اظهارداشت: محو ظلم و ستم، محو رژیم صهیونیستی، آزادی قدس و زمینه‌سازی برای حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) از جمله قدرت‌سازی‌های کربلا و نهضت عاشوراست.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در 28 ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) در اخر ماه صفر گفت: بزرگترین نعمت برای بشریت نعمت نبوت و امامت است و مردم در سایه این نعمت‌ها هدایت و به سعادت دنیا و آخرت نائل می‌شوند.

,

 

,

وی با تأکید بر سفارش پیامبر(ص) به قرآن وعترت تصریح کرد: بدون تردید راه نجات امت اسلامی تمسک‌جستن به قرآن وعترت است اگر به قرآن و ولایت عمل کنیم هرگز گمراه نمی شویم اما متاسفانه امت اسلامی به سفارش پیامبر(ص) عمل نکردند.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در 13آبان ماه اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، کاپیتولاسیون و تبعید امام خمینی(ره) در این روز باعث شد که در شورای فرهنگ عمومی 13آبان ماه به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شود.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را به شئون سیاسی تبدیل کرده‌اند، اظهارداشت: شعار مرگ بر آمریکا قدرت این کشور را به افول و نابودی کشانده است چراکه امروز با چشم خود می بینیم که آمریکا مانند شوروی سابق متلاشی شده و قدرت آن رو به افول است.

,

 

,

آیت‌الله میرعمادی  با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: علی رغم همه توطئه ها برای فراموش شدن رویدادهای تاریخی 13آبان اما به کوری چشم دشمنان، ملت ایران باردیگر با روحیه استکبارستیزی و شرکت در راهپیمایی این روز پیروزی دیگری را رقم خواهد زد.

,

 

,

۱۳آبان روز استکبار ستیزی و ایستادگی است

, ۱۳آبان روز استکبار ستیزی و ایستادگی است,


آیت اله احمد مبلغی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بروجرد گفت: ۱۳آبان از روزهای بزرگ و تاریخی ایران اسلامی است و روزی که استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر دشمن به همه دنیا نشان داده می شود.

,
,


وی اضافه کرد: همه ملت ایران در این روز شعار های خود را علیه استکبار سر می دهند و امسال نیز ‌ملت ایران در راهپیمایی ۱۳آبان حضور پرشوری دارند.

,
,


وی با تاکید بر اخلاق حسنه افزود: دین اسلام برای اخلاق تاکید زیادی دارد  و ساده زیستی باید مد نظر باشد  و اسلام به ساده زیستی اهمیت زیادی داده است.

,
,


به گفته وی اسلام مخالف تحقیر  و قیافه گرفتن است و باید توجه داشت که از این رفتار باید دوری کرد.

,
,


آیت اله مبلغی اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) اسوه همه ما مسلمانان است و ما نیز باید از پیامبر ص الگو بگیریم  و افرادی  که کارهای خود را به دیگران تحمیل می کنند دوستان مناسبی نیستند.

,
,


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان افزود: انسان هایی که خود را بزرگ می دانند هیچگاه راهی بهشت نمی شوند و باید تلاش کنیم تا در زندگی از از ائمه اطهار(ع) الگو بگیریم.

,
,

 

,

ایستادگی در برابر آمریکا تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

, ایستادگی در برابر آمریکا تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است,


حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما با ایستادگی در برابر دشمنان می توانیم در این مرحله از مشکلات پیروز شویم اما با وجود این همه مشکلات ملت ایران اسلامی پای انقلاب ایستاده اند.

,
,


وی با اشاره به ۱۳آبان اضافه کرد: ملت ایران در این روز با حضور پر شور خود انزجار و نفرت خود را از استکبار نشان می دهند و بار دیگر با شعارهای خود دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام می گذارند.

,
,


به گفته وی قتل عام دانش آموزان در این روز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تبعید امام ره به ترکیه از اتفاقات ۱۳آبان بوده است.

,
,


امام جمعه بروجرد با اشاره به هفته وقف تصریح کرد: رعایت حق وقف بسیار ضروری است و باید جمع آوری وقف توسط متصدیان صورت گیرد و برای ترویج فرهنگ وقف تلاش کنیم.

,
,


به گفته وی امسال در مراسم اربعین میلیونها مسلمان از سراسر دنیا در پیاده روی اربعین شرکت کردند و همایشی بزرگ را به جهان نشان دادند.

,
,


وی بیان کرد: در این مراسم مسلمانان و شیعیان قدرتی بزرگ را به نمایش گذاشتند و هر سال این مراسم با شکوه بیشتری برگزار می شود.

,
,


امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که باید احترام علما و مجتهدین را حفظ کرد افزود: ملاقات آیت اله شبیری زنجانی با یکی از سران فتنه مشکلی از سوی اطرافیان ایشان بود و هر کسی حق ندارد در فضای مجازی اظهار نظر کند و به علما و مجتهدین بی احترامی کند.
 

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه