اخبار داغ

۱۳آبان،یادآور به زانو درآمدن دیو استعمار مقابل ایران است

۱۳آبان،یادآور به زانو درآمدن دیو استعمار مقابل ایران است
۱۳آبان،یادآور به زانو درآمدن دیو استعمار و کوتاه کردن دست استکبار جهانی از کشور عزیزمان، ایران اسلامی است. این روز که براستی روز پایداری ملت در برابر امریکای شیطان صفت می باشد، به دلهای مومنان جسارت، استکبار ستیزی و درس شهادت و دلیری آموخت و به همه مظلومان جهان ثابت کرد؛ با عزم راسخ ولو با دستان خالی می توانند چپاولگران و ظالمان را به زباله دانی تاریخ بسپارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، روز ۱۳ آبان که در تاریخ انقلاب اسلامی و تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری گردیده، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی از حماسه آفرینی دانش آموزان و دانشجویان عزیز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در این روز دانشجویان متعهد و انقلابی ایران توانستند در امتداد خون شهدای دانش آموز و دانشجو، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، قدرت شکست ناپذیری طاغوت زمان را در هم شکنند و فریاد ظلم ستیزی ایرانیان را در صحنه های بین المللی طنین انداز نمایند.

,

واقعه سیزده آبان که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شد، یادآور به زانو درآمدن دیو استعمار و کوتاه کردن دست استکبار جهانی از کشور عزیزمان، ایران اسلامی است. این روز که براستی روز پایداری ملت در برابر امریکای شیطان صفت می باشد، به دلهای مومنان جسارت، استکبار ستیزی و درس شهادت و دلیری آموخت و به همه مظلومان جهان ثابت کرد؛ با عزم راسخ ولو با دستان خالی می توانند چپاولگران و ظالمان را به زباله دانی تاریخ بسپارند.

,

جریان تسخیر لانه جاسوسی موجب آشنا شدن هر چه بیشتر مردم مسلمان و انقلابی با ماهیت بزرگترین دشمن خود یعنی آمریکا شد و تسخیر لانه جاسوسی حاکمیت خط امام راحل و اسلام ناب محمدی (ص)را تقویت کرد.

,

دولتمردان آمریکا در طول تاریخ به انحای مختلفی اقدام به دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده اند که نمونه اخیر آن عدم پایبندی به توافق چند جانبه برجام و تعهدا ت بین المللی آنها بود، که این خود نشان از خوی استکباری و غیر قابل اعتماد بودن آنها در نظام بین المللی است.

,

مردم ولایتمدار شهرستان رودبارجنوب در شرایط حساس منطقه و جهان در سالروز تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ برای حمایت از موج بیداری اسلامی منطقه و قیام های ضد سرمایه داری در کشورهای غربی همراه با سایر اقشار ملت قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور یافته و بر مشی ضد استکباری و استقلال طلبانه ملت ایران تاکید دارند.

,

راهپیمایی مردم انقلابی شهرستان رودبارجنوب رأس ساعت۹صبح روز۱۳آبانماه از بلوار آموزش و پرورش آغاز و تا سه رزاهی بانک ملی ادامه خواهد داشت،همچنین این راهپیمایی در بخش جازموریان ساعت۸صبح از جلوی حوزه مقاومت شهداء آغاز و تا گلزار شهدای گمنام ادامه خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه