اخبار داغ

فرمانده سپاه خرم آباد خبر داد؛

اعزام ۱۴۴۰ دانش آموز بسیجی به اردوی راهیان نور

اعزام ۱۴۴۰ دانش آموز بسیجی به اردوی راهیان نور
فرمانده سپاه خرم آباد گفت: هزار و ۴۴۰ نفر از دانش آموزان شهرستان خرم آباد طی چهار نوبت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر پیرامون اعزام ۱۴۴۰ نفر از دانش آموزان بسیجی شهرستان به اردوی راهیان نور گفت: اعزام دانش آموزان دختر و پسر سطح شهرستان در چهار نوبت و هر نوبت به تعداد ۳۶۰ نفر و مدت سه روز انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,
 
,
فرمانده سپاه خرم آباد آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مقاومت و ایستادگی، ترویج فرهنگ دفاع مقدس،بیان عملکرد نسل قبل ،چگونگی حفظ انقلاب در جنگ سخت و بیان نقش معنویت و اخلاص رزمندگان در پیروزی ،نهادینه کردن روحیه ایثار و بصیرت افزایی در برابر هجمه های فرهنگی دشمن را از جمله اهداف برگزاری این اردوها برشمرد.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبری که فرمودند:دفاع مقدس یک گنجینه عظیم فرهنگی است و نباید اجازه داد این حماسه فراموش و یا تحریف شود خاطرنشان کرد: می توان باور و عقیده و آن فرهنگ و روحیه انقلابی جوانان دفاع مقدسی که مملواز استقلال طلبی و روحیه "ما می توانیم" بود را در ایام این اردوها به نسل جوان امروز منتقل کرد.
,
 
,
 
,
سرهنگ بازگیر با اظهار این که در جنگ تحمیلی ۸ ساله بیش از۴۰ کشور،قدرت نظامی خود راعلیه ملت و کشور ما به کار گرفتند تآکید کرد: جوانان ما باید بدانند که تحریم های دشمنان علیه ما تنها مختص امروز نیست و در آن زمان دولت و ملت ما ضمن پرداخت هزینه های سنگین جنگ در تحریم های هوایی،زمینی ودریایی قرار داشتند اما فرهنگ مقاومت و شهادت طلبی مردم ما نتیجه داد و ملت ایران اسلامی پیروز این میدان بود.
,
 
,
 
,
وی در رابطه با سین برنامه سه روزه اردوی راهیان نور دانش آموزی گفت: در روز اول دانش آموزان از یادمان شهدای اندیمشک و رزمایش شبانه فرهنگی،رزمی، بصیرتی با عنوان "مردان آسمانی" در پادگان شهید مسعودیان بازدید خواهند کرد.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
سرهنگ بازگیر با اشاره به نقش مهم رزمندگان لشگر ۵۷ لرستان درشکستن طلسم شلمچه در عملیات کربلای ۴ و کمک به طرح ریزی فرماندهان برای شروع عملیات کربلای۵، بازدید از محل این عملیات هادر شلمچه را به عنوان برنامه روز دوم بیان کرد.
,
 
,
 
,
وی در رابطه با برنامه های روز سوم کاروان اردوی راهیان نور بسیج دانش آموزی خرم آباد اظهار داشت: در روز سوم دانش آموزان ضمن بازدید از یادمان شهید چمران در هلاویه و یادمان شهدای هویزه با شهید علم الهدی و ۶۶ نفر از شهدای این منطقه به عنوان الگوهای مقاومت و ایستادگی و هم چنین تفکر و عملکرد فرماندهان دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.
,
 
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد با ابراز این که روز شنبه تعداد ۳۶۰ نفر از بسیج دانش آموزی ناحیه ۲ خواهر به عنوان اولین کاروان به این اردو اعزام می شوند یادآور شد : درهر اتوبوس این کاروان، مربیان تربیتی، بصیرتی، روحانیون و راویان دوران دفاع مقدس جهت آشنایی دانش اموزان با مسائل سیاسی، بصیرتی و هم چنین آشنایی هر چه بیش تر آن ها با مناطق عملیاتی جنگ ۸ ساله حضور دارند.
,
 
,
 
,
سرهنگ بازگیر اظهار داشت: برای برگزاری هرچه بهتر این اردوها کارهای مقدماتی و تمهیدات لازم از قبیل تهیه وسایل نقلیه،هماهنگی مکان استقرار،خوابگاه، تغذیه، بیمه دانش آموزان انجام شده است.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه