اخبار داغ

فرمانده سپاه خرم آباد:

آمریکا از ۱۳ آبان نه تنها هراس که کینه هم دارد

آمریکا از ۱۳ آبان نه تنها هراس که کینه هم دارد
فرمانده سپاه خرم آباد گفت: ظاهرا دشمنان از حرکت تاریخی ۱۳ آبان و روحیه استکبار ستیزی و تفکر ما می توانیم جوانان این سرزمین هنوز کینه به دل دارند که تاریخ اعمال و بازگشت برخی تحریم های به اصطلاح جدید، علیه این ملت فهیم را به ۱۳ آبان موکول کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر در خصوص ارتباط بین حوادث روز ۱۳ آبان در سال های۴۳ ،۵۷، ۵۸ و بیداری و رشد فکری مردم علیه ظلم و استکبار گفت: نظام سلطه سال ها حکومت خود را بر جهل مردم سوار کرده و جلو برده است اما انقلاب اسلامی ایران با این جهل مبارزه و زمینه بیداری ملت ها را فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

 

,
 وی با اشاره به کشتار جمعی از دانش آموزان و مردم در ۱۳ آبان ۵۷ اظهار داشت:استکبار از آگاهی و فهم و ایستادگی جوان های ۱۳ آبان ۵۷ ترسید که دستور کشتار را به ایادی خود در داخل کشور داد. 
,
 
,

 سرهنگ بازگیر با اظهار اینکه، حرکت تاریخی امام علیه استکبار در ۱۳ آبان ۵۷ شکوفا شد و در ۱۳ آبان ۵۸ به ثمر نشست خاطرنشان کرد: یک سال بعد(۵۸) در همان روز ۱۳ آبان، جوانان دانشجو و انقلابی همین سرزمین سفارت آمریکا در ایران راکه مرکز جاسوسی دشمنان بود به تسخیر خود درآورده و فریاد استبداد ستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند. 

,

 

,

 فرمانده سپاه خرم آباد اذعان داشت: ظاهرا دشمنان از ۱۳ آبان و روحیه استکبار ستیزی و تفکر ما می توانیم جوانان این سرزمین هنوز کینه به دل دارند که تاریخ اعمال و بازگشت برخی تحریم های به اصطلاح جدید، علیه این ملت فهیم را به ۱۳ آبان موکول کرده اند.  

,

 

,

سرهنگ بازگیر با بیان این که دشمنان تنها با صحبت از وضع تحریم های جدید به دنبال بازی با افکار مردم است تاکید کرد: برای همه کاملا روشن است که این تحریم ها به اصطلاح جدید آمریکا که زمان بازگشت و اجرای آن ها علیه ملت ایران در ۱۳ آبان است از مدت ها پیش اعمال شده و دشمنان از اینکه نتیجه ای نگرفته ناراحت هستند.  

,

 

,

 وی با ابراز اینکه نظام سلطه بداند در جنگ اقتصادی علیه کشور اسلامی ایران شکست خورده است ادامه داد:قطعا در راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۷ نه فقط دانش آموزان و دانشجویان که اقشار مختلف مردم ما با حضور مقتدرانه خود نشان می دهند با وجود تحریم ها از آرمان ها و اصول انقلاب که یک مورد آن استکبارستیزی است کوتاه نمی آیند. 

,

 

,

 فرمانده سپاه خرم آباد بیان کرد:نظام سلطه در قالب اسناد و قراردادهای منسجم در میان کشورها در پی نشر تفکرات لیبرالی در سطح جهان است لذااز بیداری های مستمر مردم جوامع با نژاد و ملیت های متفاوت هراس دارد. 

,

 

,

 وی با اشاره به اعتراضات جهانی علیه ترامپ رئیس جمهور آمریکا عنوان کرد: آن چه امروز شاهد آن هستیم اضمحلال سیاست های نظام سرمایه داری غرب و بیداری مردم جهان در جهت مبارزه با ظلم و استقرار و توسعه حاکمیت حق و عدالت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه