اخبار داغ

نمایندگان مجلس مطرح کردند؛

ملت ایران در ۱۳ آبان جواب دندان شکنی به استکبار جهانی خواهد داد / همه جریان های سیاسی داخل کشوردر بدعهدی و دشمنی آمریکا، اتفاق نظر دارند

ملت ایران در ۱۳ آبان جواب دندان شکنی به استکبار جهانی خواهد داد / همه جریان های سیاسی داخل کشوردر بدعهدی و دشمنی آمریکا، اتفاق نظر دارند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان که همه جریان های سیاسی داخل کشوردر بدعهدی و دشمنی آمریکا اتفاق نظر دارند،تصریح کردند: ملت ایران در 13 آبان جواب دندان شکنی به استکبار جهانی خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  قم فردا، فردا روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، روزی که مردم ایران و به خصوص دانش آموزان و وارثان اصلی این انقلاب بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا را سرخواهند داد آن هم در زمانی که دشمنی این کشور برای همگان ثابت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

که آمریکا در صحنه های مختلف شکست خورده است

, که آمریکا در صحنه های مختلف شکست خورده است,

ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه کشورمان اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که آمریکا در صحنه های مختلف شکست خورده و رئیس جمهور این کشور از حداقل محبوبیت برخوردار است.

, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: فرهیختگان آمریکا ترامپ را یک دیوانه می دانند که با سیاست های غلط خود کشورش را در انزوای کامل قرار داده است به طوری که ترامپ در صحنه بین المللی به صورت دیوانه وار از کنوانسیون های بین المللی خارج می شود و با قدرت های دیگر دنیا مانند چین ، روسیه، اروپا و کانادا نیز به مجادله و جنگ اقتصادی می پردازد.

,

حسن بیگی بیان داشت: ترامپ در همه صحنه ها خودش را بازنده می بیند و می خواهد با فشار بر تهران از فشارهای روی خودش بکاهد.

,

وی افزود: ترامپ به دنبال این است که ایران منزوی شود اما در عمل خواهد دید که ایران اسلامی به هیچ عنوان نه تنها منزوی نخواهد شد بلکه با قدرت به راهش ادامه خواهد داد.

,

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: هم اکنون جبهه ای جدیدی متشکل از ایران، هند، چین و روسیه ایجاد شده است که در این راستا ارزش دلار روز به روز کاهش پیدا می کند و نقش بین المللی خودش را از دست می دهد.

,

وی ادامه داد: هم اکنون شاهد هستیم جمهوری اسلامی ایران نفت خودش را می فروشد و هیچ کشوری قادر نیست که خلاء نفت کشورمان را در بازار تامین کند.

,

حسن بیگی در بخش دیگری از صحبت های خود به یوم الله 13 ابان اشاره کرد و گفت: در روز 13 ابان که روز استکبار ستیزی است ملت ایران به صورت علنی جواب دندان شکنی به یاوه گویی ها و دسیسه های ترامپ خواهد داد.

,

وی افزود: امروز همه جریان های سیاسی در داخل کشور بر روی بدعهدی ، پیمان شکنی و دشمنی آمریکا علیه ملت ایران اتفاق نظر دارند.

,

قدوسی: ناامیدی مردم ایران هدف اصلی آمریکا است

, قدوسی: ناامیدی مردم ایران هدف اصلی آمریکا است,

جواد کریمی قدوسی دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با بیان این که ملت ایران هیچگاه تسلیم زور و استکبار نخواهد شد، اظهار داشت: آمریکا با هدف ناامید کردن مردم از مدت ها قبل 13 آبان را روز بازگشت تحریم ها عنوان کرد تا در به خیال خام خود بر روی مردم ایران تاثیر بگذارد.

, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی افزود: این کشور به این دلیل تحریم نفتی را انتخاب کرده است که تا اقتصاد ایران را فلج کند که قطعا در عمل با شکستی سخت مواجه خواهد شد.

,

قدوسی به یوم الله 13 آبان اشاره کرد و بیان داشت: ملت ایران در این روز بار دیگر نشان خواهد که سر سوزنی در خواسته های خود کوتاه نخواهد آمد و با قاطعیت شعار مرگ بر آمریکا را سرخواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه