اخبار داغ

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین:

تبعیت عملی از اوامر رهبری، لازمه توفیق در برابر استکبار است

تبعیت عملی از اوامر رهبری، لازمه توفیق در برابر استکبار است
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: تبعیت عملی از اوامر و فرمایشات مقام معظم رهبری، لازمه موفقیت ما در جدال با استکبار جهانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به این که سیزدهم آبان ماه در تاریخ ملت ما و به ویژه مبارزات انقلابی ، روزی خاص و ماندگار است، ابراز داشت: در این روز ما شاهد ردپای آشکار استکبار جهانی در تبعید حضرت امام (ره) در سال 43 ، همچنین شهادت مظلومانه دانش آموزان و دانشجویان در سال 57 بوده ایم که البته در همین روز مهر بطلانی از سوی دانشجویان خط امام(ره) با تسخیر سفارت آمریکا بر دخالت و دست اندازی های استکبار جهانی در میهن اسلامی زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی همچنین افزود: این وقایع به وضوح نشان می دهد که به چه دلیل این روز به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان یوم الله نامیده شده و این که چرا ما باید در راستای بزرگداشت آن بکوشیم و به تبیین اهمیت آن برای نسل جدید و نسل های بعدی بپردازیم.

,

وی خاطرنشان کرد: تجربه تاریخ چهل ساله پس از انقلاب و حتی پیشتر از آن، بارها ثابت کرده که ایالات متحده آمریکا به عنوان رأس هرم استکبار جهانی و نظام سلطه ، هیچ گاه دست از دشمنی خود با ملت ایران برنداشته و در هر دوره ای به روش و بهانه ای به دنبال ضربه زدن به منافع ملی ما بوده است.

,

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین گفت: دشمن به خصوص در سال های اخیر با نفوذ فرهنگی، فشار اقتصادی و سیاسی و جنگ روانی به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود بوده است و ما باید با تبعیت عملی از فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تقویت وحدت و بصیرت خود مانع از تحقق اهداف و برنامه های دشمن در عرصه های گوناگون شویم.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه