اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

"USAregimeChange" هشتگ داغ این روزهای فضای مجازی + عکس، فیلم و پوستر

"USAregimeChange" هشتگ داغ این روزهای فضای مجازی + عکس، فیلم و پوستر
کابران تمام پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی از فرارسیدن فصل فروپاشی رژیم ایالات متحده آمریکا سخن گفتند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با فرارسیدن ایام 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی کاربران شبکه‌های اجتماعی هشتگ "USAregimeChange" را به داغ‌ترین هشتگ شبکه‌های اجتماعی تبدیل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کاربران ذیل این هشتگ به تولید محتوا با محوریت پایان هژمونی و اضمحلال آمریکا می‌پردازند.

,

 

,

کاربری با نام "خط 11" هم به بازنشر تحلیل بنیانگذار حزب اوراسیا پرداخت و نوشت: الکساندر دوگین بنیانگذار حزب اوراسیا: نئومحافظه‌کاران فضای سیاسی آمریکا را به‌شدت به‌سود خود مصادره کرده‌ و با این روند پایان آمریکا نزدیک است

,

 

,

, ,

 

,

میلاد میرکمالی هم درخصوص فروپاشی دورنی آمریکا نوشت: امپراتوری رسانه ای ایالات متحده باعث شده تا از یک جامعه فاسد و شکست خورده که مملو از مردم بیکار،فقیر،افسرده و گرفتار منجلاب سکس و فحشا می باشد، یک مدینه فاضله جلوه دهد. وقت آن رسیده این هیمنه پوشالی رژیم مستکبر ایالات متحده از هم بپاشد.

,

 

,

, ,

 

,

اما به جز توییتری‌ها؛ کاربران سایر شبکه‌های اجتماعی هم فعال بودند و عکس نوشت‌ها و موشن‌گراف‌های متعددی در سایر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام با محوریت اضمحلال دورنی آمریکا در حال انتشار است.

,

 

,

 

,

 

,

, ,

سیاست های خائنانه آمریکا علیه ملت ها

,

 

,

 

,

, ,

امریکا بدون روتوش

,

 

,

 

,

 

,

صفحه اینستاگرامی سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با انتشار تصویر زیر نوشت: 13 آبان امسال روز تبیین فروپاشی از دورن برای نظام حاکم در ایالات متحده خواهد بود. دنیا بداند که دومینوی فروپاشی آمریکا آغاز شده و حاکمیت موجود در آمریکا قادر به حفظ وضع موجود نخواهد بود.

,

 

,

, ,

 

,

آنچه در ادامه پیش روی شما قرار داد تنها بخشی از محتوای تولید شده توسط کاربران اینستاگرام و سایر پیام‌رسان‌ها با موضوع USAregimeChange است.

,

, , , ,

 

,

, , , , , , , , , , ,

 

,

, , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه