اخبار داغ

امام جمعه سربیشه:

حضور پررنگ مردم مشت آهنینی بر یاوه‌گویی‌های آمریکا است/ لزوم بیان تاریخ به نسل جوان

حضور پررنگ مردم مشت آهنینی بر یاوه‌گویی‌های آمریکا است/ لزوم بیان تاریخ به نسل جوان
امام جمعه سربیشه گفت: حضور پررنگ ملت ایران در راهپیمایی بوم‌الله 13 آبان مشت آهنینی به یاوه‌گویی‌های آمریکا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سنجری امام جمعه سربیشه در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: در روز 13 آبان که یکی از روزهای مهم انقلاب اسلامی است، بحث استکبارستیزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است و مردم باید مدنظر داشته باشند که برخی از افراد در داخل کشور سعی می‌کنند چهره‌ی آمریکا را مباح جلوه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که روزهای مهمی مانند 13 آبان باید گرامی داشته شود و مردم و دانش‌آموزان حضور پرشورتر در 13 آبان پیدا کنند.

,

 

,

امام جمعه سربیشه گفت: حضور پررنگ ملت ایران در راهپیمایی بوم‌الله 13 آبان مشت آهنینی به یاوه‌گویی‌های آمریکا است.

,

 

,

سنجری اظهار کرد: جنایات آمریکا روز به روز افزوده شده و ما قربانی تروریسم هستیم که 17 هزار شهید داده و جوانان ما باید این را بدانند.

,

 

,

وی افزود: اما وقتی مسئول ما از آمریکا به عنوان مستکبر یاد نکرده و آن را به عنوان ایالات متحده نام می‌برد باید مردم ایران این روزها را گرامی بداریم و در این صحنه‌ها حضور داشته و مسئولین نیز هوشیارتر عمل کرده و خدمت بهتری به مردم کنند.

,

 

,

امام جمعه سربیشه در ادامه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند خدمت مسئولین به مردم خود مبارزه با آمریکا است گفت: بیان تاریخ و تشویق نسل جدید و همچنین مسئولان به خواندن تاریخ باید انجام شود تا از تاریخ آگاه و در مقاومت خود و خدمت‌رسانی به مردم مستحکم‌تر باشند.

,

 

,

سنجری در خصوص عده‌ای که سعی در کم اهمیت جلوه دادن چنین روزهایی دارند گفت: این عده میراث‌دار همان جلوه‌هایی هستند که مورد هجمه مردم قرار گرفتند.

,

 

,

وی افزود: براساس سخن مقام معظم رهبری باید خود را برای آزادکردن خرمشهرهای دیگر آماده کنیم.

,

 

,

امام جمعه سربیشه گفت: دشمنان متوجه شدند که با جنگ نرم، باورهای مردم را تغییر داده و به انقلاب ضربه بزنند.

,

 

,

سنجری افزود: ترامپ کوچک‌تر از آن است که مردم ما بخواهند به او پیامی بدهند. بسیاری از رئیس‌جمهورهای قبل از ترامپ، خواب‌هایی را برای ایران دیدند اما هیچ‌کدام از آن‌ها مؤفق به انجام کاری نشدند. پس ترامپ نیز نمی‌تواند کاری علیه مردم ایران انجام دهد.

,

 

,

وی تصریح کرد: طی جریان‌هایی افرادی چراغ سبز به ترامپ نشان دادند که او فکر می‌کند خبری هست در صورتی که او نمی‌داند شمشیرهای ما در قلاف است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه