اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

فضای زیست محیطی و موزه حیات وحش در خلیل آباد احداث می شود

فضای زیست محیطی و موزه حیات وحش در خلیل آباد احداث می شود
فرماندار خلیل آباد گفت: با توجه به سفر اخیر مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی به خلیل آباد و بر اساس قولی که به مردم شهرستان خلیل آباد داده اند، روند احداث فضای زیست محیطی و موزه این شهرستان پس از طی روند اداری آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری پیش از ظهر امروز در بازدید و دیدار با رئیس و کارکنان اداره محیط زیست خلیل اباد اظهار کرد: مردم و مسئولین همه در برابر حفظ محیط زیست وظیفه دارند و برای حراست از آن باید تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی خواستار برنامه ریزی جهت احداث فضای زیست محیطی و موزه حیات وحش و تنوع زیستی در این شهرستان شد و افزود : با توجه به ظرفیت های طبیعی و فرهنگی شهرستان خلیل آباد این مرکز می تواند باعث افزایش سواد و فرهنگ زیست محیطی آحاد مردم از جمله جوانان و دانش آموزان گردد.

,

در این بازدید فرماندار خواستار برنامه ریزی جهت احداث فضای زیست محیطی و موزه حیات وحش و تنوع زیستی در این شهرستان شد و گفت : با توجه به ظرفیت های طبیعی و فرهنگی شهرستان خلیل آباد این مرکز می تواند باعث افزایش سواد و فرهنگ زیست محیطی آحاد مردم از جمله جوانان و دانش آموزان گردد.

,

وی همچنین طی تماس تلفنی با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان جهت کمک به ایجاد این طرح با توجه به ظرفیت های شهرستان اعلام آمادگی کرد .

,

در این تماس تلفنی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان نیز با اشاره به سفر اخیرش به این شهرستان گفت : بر اساس قولی که به مردم با فرهنگ شهرستان خلیل آباد داده بودیم روند احداث فضای زیست محیطی  و موزه این شهرستان پس از طی روند اداری آغاز خواهد شد تا طی چند سال این مرکز و موزه در شهرستان به بهره برداری برسد.

,

در ادامه سعید شفیعیان ریاست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلیل آباد نیز با تقدیر از توجه فرماندار خلیل آباد به مقوله حفظ محیط زیست گفت : اداره حفاظت محیط زیست اگرچه به جهت امکانات و تجهیزات و نیرو محدود است اما وظایف و ماموریت هایی گسترده دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه