اخبار داغ

در بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی؛

13 آبان تابلوی بصیرت و هوشمندی ملت ایران است

13 آبان تابلوی بصیرت و هوشمندی ملت ایران است
جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی به‌مناسبت ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد و در آن این روز را رو ملی مبارزه با استکبارستکیزی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی به‌مناسبت ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد و در آن این روز را رو ملی مبارزه با استکبارستکیزی دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

در متن این بیانیه آمده است:

,

بسمه تعالی                                                     

,

جبهه پیروان خط امام رهبری خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و دانشجو، تداوم روحیه استکبارستیزی را رمز ماندگاری و تداوم انقلاب اسلامی دانسته و آن‌ را تابلوی بصیرت و هوشمندی ملت ایران  تلقی می‌کند.

,

همزمان شدن تحریم‌های جدید آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی با رخدادهای سه‌گانه تبعید حضرت امام خمینی(ره) به‌ترکیه در سال ۱۳۴۲،کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی درسال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸، بار دیگر سردمداری شیطان بزرگ را در نظام سلطه بر علیه مردم حق‌طلب ایران یادآور می‌شود و حقانیت و درستی راه مردم عزیز ایران را در چهار دهه گذشته در مبارزه مداوم با زورگویی آمریکا بیش از پیش آشکار می‌سازد، همچنین، حفظ مرزبندی با این دشمن آشکار و عدم سازش در برابر زورگویی‌های آمریکای جنایتکار را متذکر می‌شود.                                                         

,

جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی همچنان شعار راهبردی مرگ بر آمریکا را تابلوی وحدت و اراده ملت غیور ایران و نشانگر بارز جبهه مقاومت در میهن اسلامی و منطقه و نماد استکبارستیزی مردم ایران می‌داند.

,

چهار دهه مقاومت ملت ایران به‌مستضعفان جهان آموخت که می‌توان با اراده‌ای محکم و استوار با قدرت‌های سلطه گرو استعماری مبارزه کرد و با غرور مقدس در برابر زورگویان حماسه‌آفرینی و ایستادگی کرد.

,

اینک در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم که با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم خود و حفظ وحدت و انسجام ملی با وجود فشارهای استکبار جهانی همچنان از آرمان‌های بلند امام و رهبری پاسداری می‌کنیم و رفتارهای ظالمان آمریکای جنایتکار و تحریم‌های ظالمانه آن‌را محکوم کرده، در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.                                             

,

جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی/ آبان ۱۳۹۷

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه