اخبار داغ

پزشکیان، از حرف تا عمل؛

مشکلی دارم زِ دانشمند مجلس بازپرس!

مشکلی دارم زِ دانشمند مجلس بازپرس!
مسعود پزشکیان از آن نماینده‌هاست که خوب حرف می‌زند و صحبت‌هایش به دل می‌نشیند اما این تصویر از او تا زمانی خوب است که به اعمال و رفتارش برنخورید و تناقض‌ها را نبینید!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، پزشکیان نائب رئیس مجلس در آئین افتتاح نمایشگاه نوآوری و فن آوری ربع رشیدی گفته است: "مستقل از سلایق سیاسی متخصصین را به کار بگیریم". از همین جمله می‌خواهم وام بگیرم و گریزی به حمایت‌های مکرر وی از آخوندی بزنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

کارنامه عباس آخوندی "تقریباً هیچ" بود. این علاوه بر ادعای منتقدین دولت و آخوندی، حرف رئیس جمهور و برخی اصلاح‌طلبان نیز هست. نشان به آن نشان که روحانی در روز رای اعتماد به وزاری جدید، دولت را [بخاطر عملکرد وزیر سابق راه و شهرسازی] بدهکار مردم خطاب کرد.

,

عملکرد آخوندی در حوزه راه و مسکن جای دفاع ندارد مگر اینکه کسی از روی تعصب بخواهد سنگ باجناقِ ناطق و عملکردش را به سینه بزند. باز نشان به آن نشان که احمد خرّم وزیر راه دولت اصلاحات بعد از استعفای اخوندی گفته است: "وزارت آخوندی خسارت بود" و استدلال می‌آورد: "در حالی که آخوندی روی گنج نشسته بود، وزارتخانه به سکون و بی‌عملی دچار شده بود".

,

پزشکیان همواره جزو حامیان وزیر مستعفی راه و شهرسازی بوده است و در هر سه استیضاح در قامت یک حامی پروپاقرص ظاهر شد و از همه عجیب‌تر اینکه بعد از استعفا بخاطر زحمات[!] آخوندی نامه تشکر امضا کرد.

,

با این وصف آیا مخاطب حق ندارد بگوید؛ آقای پزشکیان ادعایتان با رفتار و عملتان سازگار نیست؟! حرف‌های خوب و عملکردهای ناصواب و خلاف ادعا تصویری است از مسعود پزشکیان در ذهنِ منِ مخاطب.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه