اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و پدافند غیر عامل صورت گرفت ؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و دانش آموزی در رفسنجان/تصاویر

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و دانش آموزی در رفسنجان/تصاویر
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و پدافند غیر عامل، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و دانش آموزی شهرستان رفسنجان به میزبانی دبیرستان شهید انصاری(علامه حلی) صبح امروز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ، صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و پدافند غیر عامل، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و دانش آموزی شهرستان رفسنجان با حضور امام جمعه، معاون سیاسی فرماندار، فرمانده سپاه، سرپرست اداره آموزش و پرورش، جانشین انتظامی و جمعی از دیگر مسئولین، گردان های نظامی و انتظامی و کادر و دانش آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شهید انصاری (علامه حلی)  در محوطه این مدرسه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

, ,

مانور پدافند غیرعامل نیز توسط دانش آموزان این مدرسه و با همکاری اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر، آموزش و پرورش و بسیج اجرا شد.

,

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه در این مراسم اظهار داشت :برای عظمت اسلام و گرامیداشت یاد شهید دانش اموز محمدحسین فهمیده بسیج دانش آموزی و پدافند غیرعامل و مهمترین مناسبت ایام ۱۳ آبان جمع شده ایم .

,

, ,

وی بیان داشت :در سال ۵۸ به پاس انتقام از خون مطهر شهداء دانشجویان مسلمان پیرو خط امام راحل پوزه امریکا را به خاک مالیدند و لانه جاسوسی آنها را تصرف و تعداد بیش از ۸۰ نفر از امریکائیها را به گروگان گرفتند این حوادث می طلبد که همه ما آن روز را به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قلمداد کنیم .

,

امام جمعه با بیان اینکه فردا همه دانش آموزان در کف خیابانها بیایند افزود :پدافند عامل را در نظام تجربه کردیم ۸ سال دفاع مقدس از روزهای نخستین تهاجم علیه نظام جمهوری اسلامی رزمندگان ما اعم از دانش آموزان ،دانشجویان و اقشار مختلف مردم در سال ۵۹ بسیج و همه نیروها پای کار نظام و انقلاب آمدند و دشمنی که بخش زیادی از استان خوزستان و برخی استانهای مشترک بین ایران و عراق را تصرف کرده بودند آن استانها را با سرعت از چنگال رژیم عراق آزاد کردند .

,

, ,

رمضانی پور عنوان داشت :دوران دفاع مقدس یک تجربه ارزشمند برای ما بود البته به ارزانی بدست نیامد به قیمت بیش از ۲۰۰ هزار شهید و بیش از ۵۰۰ هزار جانباز و میلیون ها نفر جمعیت پای کار آمدند تا پیروزی از ان ماشد .

,

امام جمعه رفسنجان تاکید داشت :امسال به چهلمین سال پیروزی انقلاب دست یافته ایم و از سال و ماه های قبل مقتدرتر و با شهامت تر از گذشته هستیم شما دانش آموزان امیدهای رهبر فرزانه انقلاب و سربازان نظام هستید و رهبری وولایت به شما افتخار می کند .

,

, ,

وی با اشاره به آیه ای از قران کریم یادآور شد :آمادگی همه جانبه، فقط مختص نیروهای مسلح نیست اما همه اقشار ملت مخصوصا جوانان این آمادگی را باید داشته باشید که در برابر تهدیدات طبیعی امادگی لازم را داشته باشید.

,

امام جمعه رفسنجان بیان داشت :در حوادث غیر طبیعی هم باید هم از نظر فیزیکی و ساخت و سازها استحکام لازم را داشته باشید و همچنین در برابر حملات احتمالی دشمن باید امادگی را داشته باشیم .

,

, ,

وی ادامه داد :آمادگی همه جانبه در سطوح مختلف را پدافند غیرعامل می گویند و وظیفه همه آحاد ملت است و بستگی به سن افراد ندارد طبیعی است که جوانان در این راستا آمادگی بیشتر را به جای پدران و پدربزرگترهای خود داشته باشند .

,

حجت الاسلام رمضانی پور عنوان داشت :آمادگی لازم را در اتفاقات مهمی چون اربعین حسینی تجربه کردیم وهمچنین صفوف نمازجماعت ،راهیان نور و دعای عرفه از دیگر آمادگی های ماست .

,

, ,

وی افزود :امروز ما به پاس احترام دانش آموزان پر استعداد این مجموعه با روح مطهر امام راحل و ولایت فقیه با داشتن روحیه جهادی مقاوم تجدید بیعت می کنیم و آمادگی خود را در برابر دشمنان اعلام میداریم و فردا سیلی محکم دیگری را بر صورت دشمن خواهیم زد .

,

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد :دشمن با تحریم های خود کاری را از پیش نمی برد و ما مقاومتر از همیشه همپای نظام و دولتمردان قدم می گذاریم .

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه