اخبار داغ

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد؛

ارتقای مهارت ارتباط بین خانواده با اجرای طرح بین نسلی در ۲۲ استان/ باید برای برون سپاری پروژه ها به سازمان های مردم نهاد توجه شود

ارتقای مهارت ارتباط بین خانواده با اجرای طرح بین نسلی در ۲۲ استان/ باید برای برون سپاری پروژه ها به سازمان های مردم نهاد توجه شود
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: یکی از مهمترین طرح های ما طرح بین نسلی و خانواده است که در این طرح از بین آسیب های اجتماعی موجود در جامعه آسیب گفت وگو و مهارت ارتقای ارتباط بین خانواده را به خانواده ها آموزش داده و در نهایت این طرح باعث استحکام بنیان خانواده ها می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده شب گذشته در شورای اداری استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: در دولت یکسری سیاسیت ها و اولیت ها روشنی تعریف شده مخصوصا در دولت دوم آقای روحانی و به خصوص شرایط کنونی که آمریکا از برجام خارج شده و با ما وارد جنگ اقتصادی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,


وی افزود: لذا در این شرایط ایجاب می کند که ما نیز در دولت برای مردم و مسائل اقتصادی موجود قدمی برداریم و اگر قرار است در زمینه حمایت از مردم بسته حمایتی در نظر گرفته شود نیاز است که به مناطق محروم توجه بیشتری شود.

,
,

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: هم اکنون نیز صحبت های آمریکا علیه ایران و تحریم ها، صحبت های جدیدی نیست.

,

ابتکار با اشاره به سالروز ۱۳ آبان، عنوان کرد: آمریکا از دوران گذشته با ایران دشمنی داشته و همین دشمنی ها باعث شد که دانشجویان پیرو خط امام علیه دشمنی و استکبار ستیزی با دشمن به پا خیزند.

,

وی عنوان کرد: شرایط کنونی جامعه ما مشابه دوران گذشته است و این مسئله مهمی است که لازم است دولت نیز به آن توجه کند.

,

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: یکی از مسائلی که از دوران انقلاب اسلامی در کشور ما مورد توجه است بحث عدالت بوده و یکی از حوزه های عدالت، عدالت جنسیتی و حقوق بین زن و مرد است.

,

ابتکار با اشاره به ماده ۱۰۱ قانون اساسی، گفت: بر اساس این قانون تمام دستگاه های اجرایی ما باید دسترسی برابری برای زن و مرد در نظر گرفته شود.

,

وی عنوان کرد: در این دولت برنامه ریزی شده است که ۳۰ درصد از پست های مدیریتی دولت تا پایان این دولت در اختیار زنان قرار گیرد.

,

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: در این دولت تا کنون ۱۶.۵ درصد رشد انتصاب زنان را داشته ایم اما هنوز تا هدف غایی فاصله داریم که باید برای رسیدن به آن تلاش شود.

,

ابتکار گفت: طرح های کار آفرینی و اشتغال برای زنان ما در شهر و روستا بسیار مهم است و اگر تسهیلاتی باشد و بانکها همکاری کنند می توان از ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.

,

وی با اشاره به طرحی در راستای توانمندی زنان در خانواده، بیان کرد: آمادگی این را داریم که این طرح را بسط دهیم و برخی از طرح ها نیز باید در شورای برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد.

,

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: حمایت از زنان روستایی و صندوق های خرد زنان روستایی در برنامه ما است.

,

ابتکار عنوان کرد: طرح شناسایی و حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل است نیز برای زنان و دختران روستایی و عشایر از دیگر برنامه های ما برای حمایت از بازماندگان تحصیل است.

,

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین طرح های ما طرح بین نسلی و خانواده است که در این طرح از بین آسیب های اجتماعی موجود در جامعه آسیب گفت وگو و مهارت ارتقای ارتباط بین خانواده را به خانواده ها آموزش داده که در نهایت این طرح باعث استحکام بنیان خانواده ها می شود.

,

 

,

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: این طرح در ۲۲ استان کشور طرح کلید خورده است که در خراسان جنوبی نیز با تلاش امور بانوان و خانواده استانداری اجرا خواهد شد.

,

ابتکار اظهار کرد: یکی از سیاست های کلی این دولت حمایت و توان افزایی سازمانهای مردم نهاد برای برون سپاری پروژه ها و فعالیت ها به سازمانهای مردم نهاد است که لازم است به این سازمانها توجه و به آنها اجازه بیان نظرات وطرح هایشان داده شود.

,

وی با بیان اینکه اگر جامعه ای بخواهد رشد کند ناچار است به بخش خصوصی و فعالیت سازمانهای مردم نهاد توجه کند، گفت: در جامعه نیاز است به بحث نشاط و امید توجه شود و سازمانهای مردم نهاد نیز میتوانند در این زمینه تاثیر گذار باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه