اخبار داغ

پاسخ کوبنده مردم استان همدان به یاوه گویی های ترامپ/امروز اگر کسی بخواهد از این نظام سو استفاده کند به شهدا خیانت کرده است

پاسخ کوبنده مردم استان همدان به یاوه گویی های ترامپ/امروز اگر کسی بخواهد از این نظام سو استفاده کند به شهدا خیانت کرده است
مردم استان همدان امروز 13ابان97 نشان دادند که هرجا ملت ما در برابر استکبار جهانی به ویژه امریکا ایستاده پیروز شده است و ما به این وظیفه انقلابی خود تا پیروزی نهایی ادامه می دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، همزمان با سراسر کشور مردم انقلابی استان همدان با حضور در راهپیمایی 13 آبان امسال و با شعار «مرگ بر آمریکا» همه آمده بودند که  باید در مقابل زورگو  بایستیم و پایداری کنیم و راهپیمایی ما در روز ۱۳ آبان لبیک به حسین زمانه یعنی حضرت آیت الله خامنه ای و مقابله با استکبار جهانی است.

شهرستان همدان:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
, شهرستان همدان:, شهرستان همدان,

نماینده مردم همدان و فامنین گفت :ملت ایران امروز یکپارچه به پا خواستند ، ملتی که در فشار اقتصادی هستند ، مردمی که از تفکر اشرافی گری و غربی رنج می برند ، ملتی که اینهمه شهید تقدیم انقلاب کردند ، ملتی که با رهبرش عهد بسته که تا اخر پای انقلاب بماند.

,

 

,

, ,


وی گفت : به چند نکته میخواهم اشاره کنم اول ، انقلاب ما انقلاب اسلامی و عاشورایی بوده ، در چهل سال گذشته ما یک قدم از اصول خودمان عقب نشینی نکردیم منظور رهبر و مردم و بزرگان از اصول کوتاه نیامدند و در طول این چند سال همیشه رهبری و مردم شکست نخوردند و در مسیر اهداف انقلاب اسلامی محکم و استوار ایستاده ایم ، شهادت طلبی یک لحظه متوقف نشده ، شهیدان مدافعان حرم نشانگر این هستند که انقلاب با قدرت به جلو حرکت میکند ، آمریکا حرکت ۴۰ ساله ی ما را که با اصول اسلام حرکت کرده نمی پسندد ، چون با سیاست های او مغایرت دارد ، ۴۰ سال است با رهبر و ملت ما دشمنی میکند و به دروغ میگوید دشمن حاکمیت است ، اگر کسی فکر کند آمریکا دشمن انرژی هسته ای ماست در اشتباه است ، آمریکا دشمن اربعین و عاشوراست .

,
,

, ,


بعضی ها فکر میکنند اگر ما هسته ای را کنار بگذاریم ، آمریکا دست از سر ما بر می دارد ، آمریکا با دانشجوی ما مخالف است ، با دانش آموز ما مخالف است ، با جوان متدین ما مخالف است ، هرجا که ما با اصول اسلام و عاشورا عمل کردیم ، پیروز شدیم و هرجا از اسلام و فرهنگ عاشورا فاصله گرفتیم از همان جا به ما فشار وارد کردند ، آمریکا از جاهایی به ما ضربه میزند که ما در آن نقاط ضعف داریم.
امروز روز ۱۳ ابان است ، من ایندهی انقلاب را روشن میدانم و همانطور که رهبری گفتند این اعتقاد ماست که ما پیروز هستیم.
-نچه که در کشور ما به عنوان اقتصاد است ، اقتصاد لیبرالی است ، امروز اقتصاد لیبرالی تفکر و اندیشه ی ما را به گروگان گرفته ، اقتصادی که به اسلام ربطی ندارد ، اقتصادی که اجازه می دهد عده ای مسئولیت بگیرند و ثروت اندوزی کنند و امروز برای حفظ ثروت خود چشمی به آمریکا داشته باشند.
من این را در مجلس گفتم ، خدمت شما هم عرض میکنم ، هم مجلس ، هم دولت و هم قوه ی قضاییه ضعیف عمل می کند ، مردم به ما شکایت میکنند و حق هم با مردم است ، ما در مجلس با افراد مختلفی روبرو هستیم ، وقتی می خواهند cft  را تصویب کنیم باید بدانیم میخواهیم دست آمریکا را باز بگذاریم ، و میخواهیم کل اطلاعات بانکی را در اختیار آمریکا قرار بدهیم ، عده ای میگویند چه اشکالی دارد ، شفافیت باید وجود داشته باشد ، خب چرا این اطلاعات برای مردم محرمانه است ، اما برای آقای ترامپ محرمانه نیست؟
امروز اگر کسی بخواهد از این نظام سو استفاده کند به جمهوری اسلامی خیانت کرده به شهدا خیانت کرده.
من در مجلس گفتم ، هر کس مفسد است اسمش را منتشر کنید ، اگر وزیر است ، وکیل است ، آقا زاده است یا غیره اسمش را منتشر کنید ، ملت ما بخاطر فشار اقتصادی امام حسین را کنار نمیگذارد.

,
,
,
,
,
,
,

 

, ,


عزیزان انقلابی بدانید امروز باید بدانید پشت سر کسی بایستید که یک قدم از اصول انقلاب عقب نشینی نکرده ، از تفکر امام کوتاه نیامده که این شخص مقام معظم رهبری است.

,
,

آمریکا گفته امروز ۱۳ ابان میخواهد کار جدیدی بکند ، من با اطلاع عرض کنم خدمت شما ، آمریکا هیچ کاری نمی تواند بکند ، هرکاری که در توان داشته انجام داده و کار جدیدی نمانده که انجام ندهد و این نظر هم کارشناسی است که امریکا نمیتواند فروش نفت ما را به صفر برساند و حرکت های اخیر او هم با شکست روبرو شده است.

,

شرایط امروز ما از سال های قبل بد تر نیست ، یک روز کل دنیا مارا تحریم کرده بود و امروز فقط آمریکاست ، دشمن افکار عمومی را تحریک میکنند و میخواهند مشکلاتی که بخاطر سو مدیریت است را پای رهبر ما بنویسند ، مجله ی تایمز می نویسد که رهبر ایران در طوفانی ترین منطقه ی جهان توانسته امن ترین کشور دنیا را داشته باشد.

,


رهبری نمیتواند به مجلس بگوید چه کن و چه نکن به رییس جمهوری که مردم انتخابش کردند بگوید چه کن و چه نکن ، می گوید و تاکید میکند اما دستور نمیتواند بدهد ، ما خط قرمز هایی داریم ، رهبر گفتند امروز جنگ اقتصادی و تمرکز ما باید به این سمت باشد.

,
,

شهرستان ملایر:

, شهرستان ملایر:, شهرستان ملایر:,

, ,


پاسخ کوبنده دانشجویان دانش آموزان ملایری به یاوه گویی های ترامپ
دانش آموزان و دانشجویان ملایری به همراه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال کوبنده تر از همیشه پاسخ یاوا گویی های دشمنان را دادند.
راهپیمایی 13 آبان ملایر همزمان با سراسر کشور با حضور  گسترده مردم و از میدان امام خمینی(ره) آغاز شد.
مردم ملایر امسال کوبنده تر از همیشه با فریاد شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر عهدی نو با آرمان های انقلای بستند.
13 آبان امسال در ملایر پر رنگ تر از هر سال برگزار شده و ملایری ها شعار مرگ بر استکبار را در شهر طنین انداز کردند.

,
, پاسخ کوبنده دانشجویان دانش آموزان ملایری به یاوه گویی های ترامپ,
,
,
,
,

 

,

, ,


حجت السلام و المسلمین محمد باقر برقراری در سخنرانی پس از راهپیمایی یوم الله 13 آبان اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا که امروز جهانی شده حاصل ظلم و دخالت آمریکا در ایران و دفاع آمریکا از رژیم طاغوتی است.
وی گفت: ملت ما ادر مقابل آمریکا ایستادگی کرد اول شعار مرگ بر کارتر داد اما وقتی دیدند آمریکا از شاه حمایت می کند شعار مرگ بر آمریکا را دادند.
امام جمعه ملایر گفت: آمریکا خود نشان داد که از حاکمان ظالم حمایت می کند و پس از پیروزی مردم اقدامات فراوانی برای براندازی نظام ایران اسلامی انجام داد و ظلم های فراوانی علیه مردم و نظام انجام دادند و از دشمنان نظام دفاع کردند و همین ها دلیلی یرای شعار مرگ بر  آمریکا بود.
وی تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا به پشتوانه ظلم آنان علیه ایران داده می شود و یک شعار احساسی نیست.

شهرستان تویسرکان:
دومینوی شکست های امریکا ادامه دارد/امریکای رو به افول با 15 تریلیون بدهی خارجی/ امپراطوری خبری امریکا شکست خورده است

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه دومینوی شکست های امریکا ادامه دارد، گفت: امریکای رو به افول با 15 تریلیون بدهی خارجی، این روزها هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.

,
,
,
,
,
,
, شهرستان تویسرکان:
دومینوی شکست های امریکا ادامه دارد/امریکای رو به افول با 15 تریلیون بدهی خارجی/ امپراطوری خبری امریکا شکست خورده است
, شهرستان تویسرکان:
دومینوی شکست های امریکا ادامه دارد/امریکای رو به افول با 15 تریلیون بدهی خارجی/ امپراطوری خبری امریکا شکست خورده است
,
,
,

, ,

 «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در جمع راهپیمایی کنندگان 13 آبان ماه سال جاری در تویسرکان، گفت: این حضور پررنگ، پرشور و شعور مردم انقلابی ایران در 13 آبان ماه، پاسخ و سیلی محکمی بر زیاده گویی ها و یاوه سرایایی های امریکا و اعلام برائت این ملت از جنایات استکبار جهانی است.
وی با تأکید بر اینکه قرآن به آنانی که از طاغوت و ظلم تبعیت نمی کنند، پیروزی را نوید داده است، اظهار کرد: آن چنان که تاریخ نشان داده، هرجا ملت ما در برابر استکبار جهانی به ویژه امریکا ایستاده پیروز شده است و ما به این وظیفه انقلابی خود تا پیروزی نهایی ادامه می دهیم.
امام جمعه تویسرکان افزود: پیروزی ما در ایستادگی در برابر امریکا است، همان گونه که در 13 آبان ماه سال 58، هشت سال دفاع مقدس و در جنگ نرم و اقتصادی ایستادگی کرده ایم و این مطلب را نشان دادیم.

,
,
,

, ,

حجت الاسلام موحدی با اشاره به جنایات بیشمار امریکا در حق ملت مظلوم ایران از جمله حمایت از عراق در جنگ تحمیلی، رسوایی در طبس، شلیک به هواپیمایی مسافربری و به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای، تصریح کرد: امریکا در هیچ کدام از توطئه های شوم خود هیچ غلطی نتوانسته بکند.

,

 

,

, ,


وی با بیان اینکه امروز امریکا در لبنان، سوریه، عراق و افغانستان شکست خورده و شاهد پیروزی های مستمر جبهه مقاومت هستیم، عنوان کرد: امروز همچنان دومینوی شکست های امریکا ادامه دارد و به فضل الهی در عرصه اقتصادی نیز جوانان غیور ما با نوآوری های خود بر جنگ اقتصادی دشمن هم پیروز می شوند.
امام جمعه تویسرکان همچنین به اقتصاد فلج و شکست خورده امریکا با سالانه کسری 800 میلیارد دلاری بودجه هم اشاره کرد و گفت: این روزها امریکا از یک سو بیش از 15 تریلیون دلار بدهی خارجی دارد و از سویی دیگر امپراطوری خبری اش هم شکست خورده است.

,
,
,

شهرستان بهار:

, شهرستان بهار:, شهرستان بهار:,

مردم شهر بهار با حضور پرشور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا  فریاد استکبار ستیزی را در این شهر سردادند.

,

امام جمعه شهر بهار در پایان راهپیمایی روز ۱۳ آبان این روز را روز استکبارستیزی دانست و گفت: در این روز درسهای عاشورا را باید از امام حسین (ع) بیاموزیم و آن عدم سازش با ظالم و زورگوست.

,

, ,

 

,

حجت الاسلام حاتم نیا ادامه داد: یا باید در مقابل زورگو سرخم کنیم و تسلیم شویم و یا باید در مقابل زورگو بایستیم و پایداری کنیم و راهپیمایی ما در روز ۱۳ آبان لبیک به حسین زمانه یعنی حضرت آیت الله خامنه ای و مقابله با استکبار جهانی است.

شهرستان رزن:

راهپیمایی  یوم الله 13 ابان در شهر رزن و شهرهای قروه درجزین و دمق در شهرستان رزن با حضور شور انگیز نوجوانان و دانش اموزان برگزار شد.در رزن فرماندار رزن به عنوان سخنران این مراسم با بیان اینکه جوانان ایران زمین با تسخیر سفارت امریکا هیمنه این قدرت جهنمی را شکستند گفت:مردم ایران زمین با مقاومت در برابر امریکا از گردنه تحریمها نیز عبور خواهند کرد.

,
,
, شهرستان رزن:, شهرستان رزن:,
,
, ., .,

 

,

, ,


شهرستان نهاوند:

مبارزه انقلاب اسلامی با استکبار آمریکا همیشگی است

امام‌جمعه نهاوند گفت: مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا همیشگی است چون آن‌ها دشمن اصلی ملت ایران هستند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در جمع پرشور مردم نهاوند در راهپیمایی روز 13 آبان گفت: آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است و اقداماتی که انجام داده بر ضد مردم بوده است مانند کودتای 28 مرداد، ساقط کردن هواپیمای مسافربری کشورمان، پشتیبانی از صدام در جنگ تحمیلی و دیگر اقداماتی که در طول انقلاب انجام داده است؛ همه در راستای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده است.
وی اظهار داشت: امام راحل و مقام معظم رهبری همواره به مبارزه با استکبار جهانی تأکیددارند چون ایستادگی در مقابل دشمنان باعث عقب رفتن آن‌ها می‌شود ولی اگر در مقابل دشمن کوتاه بیاییم دشمن بیشتر جلو می‌آید.
امام‌جمعه نهاوند افزود: هرگز سلاح مبارزه با استکبار را بر زمین نخواهیم گذاشت که این فرموده قران است و مبارزه با استکبار همیشگی است.
وی بیان داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی به فضل خدا و با هدایت‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باقدرت پیشرفت کرده است و آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کرده است.

,
, شهرستان نهاوند:

مبارزه انقلاب اسلامی با استکبار آمریکا همیشگی است
, شهرستان نهاوند:

مبارزه انقلاب اسلامی با استکبار آمریکا همیشگی است
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,


مغیثی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار روز گذشته با دانش‌آموزان فرمایشات بسیار مهمی داشتند و فرمودند که: قدرت آمریکا رو به افول است و این‌ها محکوم‌به ساقط شدن هستند.
وی افزود: آمریکایی‌ها دیگر از همه نقشه‌ها بر ضد مردم ایران اسلامی استفاده کرده است و بااین‌همه ترفندها به مقاصد خود نرسیده‌اند و در مقابل ملت ایران مغلوب شده‌اند.
امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: تا امروز تجربه نشان داده است که دشمنان هر وقت ملت ایران را تهدید کرده‌اند ملت ما مقاوم شده است و جواب آن‌ها را باقدرت داده‌اند مانند راهپیمایی امروز 13 آبان که در سراسر کشور ملت ایران حماسه آفریدند.
وی با اشاره به وقایع تاریخی روز 13 آبان عنوان کرد: در این روز 3 حادثه اتفاق افتاد که تبعید امام در سال 43، روز دانش‌آموز و حادثه مهم دیگر در سال 58 بود که تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان اتفاق افتاد که باید این وقایع برای جوانان بیان شود.
مغیثی بیان داشت: آمریکایی‌ها در طول این 4 دهه هر تیری در ترکش داشته‌اند به‌سوی ملت ایران فرستاده‌اند و تحریم‌های جدید این کشور چیز جدیدی نیست و به یاری خدا در این زمینه نیز ملت ایران پیروز خواهد شد.
وی افزود: مرگ بر آمریکای امسال بسیار پررنگ‌تر از سال‌های گذشته بود چون مردم دشمنی‌های آمریکا را دیدند و در برابر این‌چنین دشمنی باید مقاومت و ایستادگی کرد.
امام‌جمعه نهاوند گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار روز گذشته توصیه‌هایی به جوانان داشتند که باید به این توصیه‌ها توجه ویژه‌ای شود ازجمله ایشان فرمودند: جوانان نباید دشمنی با آمریکا را فراموش کنند و نباید فریب لبخند دشمن را بخورند.

,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

خلق حماسه مردم نهاوند در راهپیمایی 13 آبان

, خلق حماسه مردم نهاوند در راهپیمایی 13 آبان, خلق حماسه مردم نهاوند در راهپیمایی 13 آبان,

مردم انقلابی و مومن نهاوند هم‌زمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز 13 آبان بار دیگر نشان دادند به ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند و با حضور خود بار دیگر حماسه آفریدند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، هم‌زمان با سراسر کشور مردم انقلابی شهرستان نهاوند بار دیگر شکوه حضور خود را در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.
از اولین دقایق شروع راهپیمایی مردم نهاوند با حضور در خیابان‌های شهر با حمل بنرها و پرچم‌های مقدس کشورمان اتحاد و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند.
شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از مهم‌ترین شعارهای مردم نهاوند در روز 13 آبان امسال است.
علاوه بر شهر نهاوند در شهرهای برزول،گیان و فیروزان نیز مراسم راهپیمایی با حضور امت حزب‌الله برگزار شد.

,
,
,
,
,

شهرستان کبودراهنگ:

, شهرستان کبودراهنگ:, شهرستان کبودراهنگ:,

راهپیمایی سیزده آبان کبودراهنگ با حضور ده ها هزار نفری اقشار مختلف مردم برگزار شد
در این مراسم باشکوه حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به لزوم مبارزه و مقاومت در مقابل زیاده خواهی های آمریکا در جهان اظهارداشت:امروز شما مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور حماسی خود در این راهپیمایی آب سرد نا امیدی بر دل های دشمنان و مستکبران عالم ریخته و شکست سختی در میدان وفاداری به آن ها تحمیل کردید.

, راهپیمایی سیزده آبان کبودراهنگ با حضور ده ها هزار نفری اقشار مختلف مردم برگزار شد, راهپیمایی سیزده آبان کبودراهنگ با حضور ده ها هزار نفری اقشار مختلف مردم برگزار شد,
,

, ,

, ,

 

,

شهرشتان قهاوند:

, شهرشتان قهاوند:, شهرشتان قهاوند:,

مراسم راهپیمایی 13 آبان در  شهر قهاوند هم‌زمان با سایر شهرهای استان از میدان معلم  با حضور دانش آموزان ، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان به طرف مدرسه بعثت برگزار شد.

,

تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر مرگ بر آمریکا و مرگ برآل سعود، حماسه ای پرشورتر از قبل آفرید.

,

 

,

, ,

مراسم ویژه تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله 13 آبان در  شهر قهاوند از ساعت 9/30صبح آغاز و حجت الاسلام و المسلمین حسین محققی امام جمعه شهر قهاوند سخنرانی کرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین حاج حسین محققی گفت: روز 13 آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از این نقش اساسی داشت.

,

امام جمعه شهر قهاوند افزود: بی گمان دانش آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار نقش فعال و فراموش نشدنی ایفا کردند.

,


شهرستان اسداباد:

,
, شهرستان اسداباد:, شهرستان اسداباد:,

در راهپیمایی 13 آبان امسال ؛
مردم اسدآباد آمریکا را ام الفساد قرن دانستند
همزمان با سراسر کشور مردم شهر اسدآباد با حضور در راهپیمایی 13 آبان امسال شعار «مرگ بر آمریکا» کوبنده از سال های دیگر سردادند.

,
,
,

در این راهپیمایی که اقشار مختلف مردم از دانش آموز و دانشجو گرفته تا مسئول و مردم عادی، پیر و جوان، کودک و نوجوان و جوان حضور داشتند، با شعارهای مرگ بر آمریکا، ام الفساد قرن ما آمریکاست آمریکا، منشأ هر جنایت آمریکاست، نماد هر جنایت آمریکاست را سردادند.

,

در این مراسم امام  جمعه اسدآباد با تأکید بر اینکه باید روحیه انقلابی و استکبار ستیزی خود را حفظ کنیم، اظهار کرد: آمریکا دشمن اصلی ایران است و این مهم از یاد مردم نخواهد رفت.

,

, ,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد انقلاب اسلامی را میراث بزرگ ملت ایران خواند و افزود: باید با عمل به توصیه های پدرانه رهبر انقلاب در پایداری این انقلاب بکوشیم.

,

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفت: اگر چه در سطح کشور مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد، اما مردم از انقلاب خود نمی گذرند و البته مسئولان کشور باید نسبت به مبارزه با مفاسد اقتصادی اقدام عملی انجام دهند.

,

در پایان مراسم راهپیمایی بعداز قرائت قطعنامه 13 آبان، پرچم آمریکاو اسرائیل، آدمک ترامپ توسط دانش آموزان به آتش کشیده شد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه