اخبار داغ

مسئولین و علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 13 آبان چه گفتند؟

مسئولین و علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 13 آبان چه گفتند؟
جمعی از مسئولین و علمای شیعه و سنی سیستان وبلوچستان با حضور در راهپیمایی 13 آبان برائت و بیزاری خود را نسبت به استکبار جهانی و آمریکا اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ولایتمدار شیعه و سنی پایتخت وحدت کشور در راهیپمایی ضد استکباری 13 آبان حضور یافتند تا با شعارهای کوبنده خود جواب یاوه گویی دشمنان را پاسخ دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,


امروز خیابان‌های سراسر استان مملو از جمعیتی است که برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان و نشان دادن نفرت عمیق و دیرینه از آمریکای جنایتکار به میدان آمده تا همه با هم یک هدف، «مرگ بر آمریکا» را آرزو کنند.

,
,

در شهرستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان نیز حرکت راهپیمایان که پلاکاردهایی با مضمون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود خبیث» را در دست داشتند از میدان آزادی این شهر آغاز و تا تقاطع خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)ادامه خواهد داشت.
 

, ،,
,

 
, ,
,
 مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان انزجار خود را از سیاست های آمریکا نشان دادند
,  مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان انزجار خود را از سیاست های آمریکا نشان دادند,
 
,
حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: 13 آبان در طول تاریخ انقلاب اسلامی همیشه عامل وحدت و انسجام ملی در کشور بوده است.
, عصرهامون,
 
,
به گفته وی، مردم با حضور گسترده و پرشور، تنفر و انزجار خود را از سیاست آمریکا اعلام می کنند.
, ،,
 
,
وی با بیان اینکه در راهپیمایی امسال وحدت واتحاد به اوج خود رسیده است، افزود: علت این اتحاد ادامه بدعهدی های آمریکا و خروج از برجام و اعمال تحریم های یک جانبه و ظالمانه علیه ایران آن هم در روز 13آبان است که این باعث وحدت وانسجام ملی ایران در مقابله با آمریکا شده است که نتیجه آن حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان است.

ملت شجاع و بصیر ایران، شیطان بزرگ را به زانو در آورده است
,
,
, ملت شجاع و بصیر ایران، شیطان بزرگ را به زانو در آورده است,
 
,
سردار محمد قنبری فرمانده نیروی انتظامی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: تحریم ها موضوع جدیدی نیست که آمریکا بخواهد بر جمهوری اسلامی ایران اعمال کند، آمریکا به محض پیروزی انقلاب آنچه در توان داشت بکار گرفت اکنون توانی بر تحریم زیاد ندارد.
, عصرهامون ,
 
,
وی بیان کرد: آمریکا اکنون در مقابل تمام کشورها منزوی شده و ترفندهایش لو رفته است بر این اساس برای غلبه بر این انزوا دست به جنگ روانی زده است.
,
 
,
به گفته این مسئول، ملت ایران از تحریم های آمریکا نه می ترسد و نه خواهد ترسید، بلکه این تحریم ها را تبدیل به فرصت کرده و در راستای اقتصاد مقاومتی به کار می گیرد به گونه ای که تولیدات بومی نشانه مقاومت ملت ایران در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا است.
,
 
,
قنبری ادامه داد: در حال حاضر دنیا به جمله تاریخی امام که "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" پی برده است، این را خود آمریکا هم می داند که با هیچ تهدید، تحریم و حربه ای در مقابل ملت ایران نمی تواند هیچ غلطی بکند زیرا این ملت شجاع و بصیر، شیطان بزرگ را به زانو در آورده است و به زودی شاهد سقوط وی خواهیم بود.
, ،,
 
,
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: امروز مردم آمده اند تا یک صدا پرشور تر از گذشته بگویند که سیاست های آمریکا را قبول ندارند و شعار" مرگ بر آمریکا" مرگ بر سیاست های آمریکا است.  
,
 
,
حضور باشکوه مردم در راهپیمایی باعث یاس دشمنان است
, حضور باشکوه مردم در راهپیمایی باعث یاس دشمنان است,
 
,
دانیال محبی استاندار سیستان وبلوچستان هم در این باره به خبرنگار عصرهامون گفت:13 آبان روز استکبار ستیزی، استقامت همگانی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان است که حضور باشکوه مردم در این صحنه باعث یاس دشمنان می شود.
, عصرهامون ,
 
,
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی جهانی است، افزود: پیام حضور مردم در این راهپیمایی زیربارظلم نرفتن است که با شعارهای کوبنده، تنفر وانزجار خود را از ظالم و استکبار جهانی نشان می دهند.
,
 
,
به گفته این مسئول، دشمن با اعمال تحریم های ظلمانه نمی تواند به اهداف شوم خود نائل شود زیرا حضور مردم ایران در تمامی صحنه ها نشان از این دارد که پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده و اجازه نخواهند داد دشمنان کوچکترین خللی در اتحاد و همدلی آنان ایجاد کنند.
,
 
,
استاندار ادامه داد: ملت ایران همواره ثابت کرده اند که در طول تاریخ پشتیبان انقلاب هستند و اقداماتی که انجام می دهند در جهت پایداری نظام است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن مسئولین و ناامید کردن مردم است، افزود: همانطور که مردم در صحنه حضور دارند مسئولین نیز وظیفه دارند برای آرامش آنان تلاش کنند.

تحریم ها تاثیری در اراده ملت ایران ندارد
, ر,
,
, تحریم ها تاثیری در اراده ملت ایران ندارد,
 
,
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد:حضور پرشور مردم در این راهپیمایی تجدید پیمانی مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب است و همان طور که مقام معظم رهبری نیز بیان کردند عمر آمریکا رو به پایان و این کشور در خال افول است.
,
 
,
وی افزود: ترامپ و سایر دشمنان انقلاب بدانند تحریم ها تاثیری در اراده ملت ایران ندارد چرا که این ملت همان طور در 8سال دفاع مقدس با مقاومت در برابر دشمنان ایستادگی کردند اکنون نیز با عزمی راسخ نخواهند گذاشت تا استکبار جهانی از تحریم ها برای سلطه برکشور استفده کند.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: فشار اقتصادی و اعمال تحریم های ظالمانه، روحیه انقلابی و اراده ملت ایران را خدشه دار نخواهد کرد و دولت آمریکا با این عهدشکنی تنها خود را در چشم جهانیان بی اعتبارتر از گذشته ساخت.
, ،,
 
,
ریگیان پور تاکید کرد: آمریکا هیچ گاه خیرخواه هیچ ملتی نیست و دشمنی آمریکا با ملت انقلابی ایران بی پایان است چرا که این ملت در برابر قدرت طلبی و زورگویی استکبار ایستاده است و با توکل به خدا امسال 40 سالگی انقلاب را پرشورتر از گذشته جشن میگیریم.
,

 
ملت ایران نیرنگ ها و دشمنی های آمریکا را فراموش نخواهد کرد
مولوی محمد درتکیده در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی به سرسپردگی استکبار جهانی از آغاز نهضت حضرت امام خمینی ( ره ) و به صورت ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ریشه کن کردن جمهوری اسلامی بوده اند اما به فضل الهی و حضور مردم بصیر و فهیم ایران در صحنه های مختلف انقلاب و با  رهبری حکیمانه ” حضرت امام ( ره ) و مقام معظم رهبری این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.

مولوی اهل سنت ادامه داد: آمریکا همواره با حربه های مختلف در تلاش برای ضربه زدن و ایجاد مانع در مسیر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی گفت: ملت ایران به‏ ویژه جوانان غیور و انقلابی کشورمان امروز با حضور خود در ۱۳ آبان، پاسخ قاطع و دندان‏شکنی به آمریکا و اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی در این ‏رابطه دادند.

نویسنده بلوچ بیان کرد: به دو دلیل نباید به آمریکا اعتماد کنیم اول اینکه آمریکا بعد از ماهها کار کارشناسی نقض پیمان و بدعهدی کرده است و بنابراین قابل اعتماد نیست و دوم اینکه کشوری که خود دارای مشکلات اقتصادی و فرهنگی است با توجه به دشمنی و کینه دیرینی که با ما دارد چگونه میتواند مشکلات را حل کند.

وی گفت:ما نباید در دیدار و مذاکرات دوباره به آمریکا اعتماد کنیم چراکه تجربه صد ساله نشان داده آمریکا خیرخواه و مصلحت خواه ما نبوده است.

درتکیده خاطرنشان کرد: دانش آموزان با تأسی به دانش آموزان شهیدی که با خون پاکشان، نهال مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کردند آماده ایفای نقش تاریخی خود در مسیر پیشرفت همه جانبه و تلاش برای رساندن کشور به اوج عزت و افتخار در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

نقش بر آب شدن اهداف شوم آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان

مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق با اشاره به اینکه ۱۳ آبان یکی از ایام الله های است که حادثه بزرگی در این روز رخ داده، اظهار کرد: سفارت آمریکا که در حقیقت لانه جاسوسی این کشور بود توسط دانشجویان خط امام در ۱۳ آبان تسخیر شد.

وی افزود: اگر چه در آن زمان ملت شریف ایران، طاغوت و رژیم ستمشاهی را سرنگون کرده بودند و از بین بردند، اما با وجود سفارت آمریکا در خاک جمهوری اسلامی ایران، پایه هایی از ظلم ستمشاهی و آمریکا در کشور وجود داشت.
 
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: با از بین بردن و فروپاشی لانه جاسوسی امریکا، تمامی اهداف و مقاصد شومی که در ذهن و فکر داشت، نقش بر آب شد به همین خاطر بود که حضرت امام خمینی (ره) این رویداد مهم تاریخ انقلاب اسلامی را با عنوان انقلاب دوم  مزین کرده است.
 
رئیسی با بیان اینکه ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نیز نامگذاری شده است، خاطر نشان کرد: نه تنها در یک روز بلکه باید به صورت مستمر با استبداد و‌ استکبار جهانی مبارزه کرد.
 
وی یادآور شد: هرگز یهود و نصارا از ما راضی نخواهند شد مگر اینکه با عقاید و‌ ادیان آنها همسو شویم که این غیر ممکن، محال و به نوعی ارتداد محسوب می شود.
 
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق با بیان اینکه همسو شدن با استکبار جهانی یعنی دست کشیدن از عقاید، ارزش های اسلامی و انقلاب، گفت: باید برای مردم مقاصد شوم استکبار را بازگو شود تا نسبت به اهداف و دسیسه های آمریکای جهانخوار آگاهی بیشتر داشته باشند.

تمامی اقوام ایرانی همراه و همگام جمهوری اسلامی هستند
 
درویش نارویی فرماندار سراوان در حاشیه‌ راهپیمایی باشکوه و پرشور سراوان به خبرنگارما گفت: بدعهدی در ذات آمریکاست، چهل سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، علیرغم اینکه ملت بزرگ ایران خواستار برقراری رابطه دوستانه با دیگر ملت ها بوده اند، سردمداران رژیم  ایالات متحده با سر لوحه قرار دادن خوی استکباری و سلطه طلبی بد عهدی کرده اند.
 
وی افزود: امریکا برای اینکه آزادی را از دیگر ملت ها سلب کند، و استقلال کشورها را تحت شعاع خود قرار دهند، همواره علیه دیگر ملت ها گام برداشته است.
 
فرماندار سراوان ادامه داد: امریکا همواره برای تثبیت سلطه خود گام برداشته است، که بدعهدی و کارشکنی جزء ذات سلطه گر آمریکاست. 
 
رسول بخش حسین بر رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان نیز در گفت و گو با خبرنگارما اظهار کرد: هر مسلمانی و هر فردی که متعهد به قوانین اسلامی است، آنچه را  که کفر جهانی و در رأس آن آمریکا نسبت به سایر ملل اسلامی انجام می دهد، بدعهدی هایی که نسبت به جامعه اسلامی انجام می دهد، مورد قبول باشد.
 
وی افزود: بدعهدی هایی که امریکا انجام می دهد، قطعا موجب بیداری اسلامی می شود که بنا به فرموده مقام معظم رهبری آینده در قلمرو اسلام است و قطعا اسلام تصمیم گیرنده  همچنان که است خواهد بود.
 
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان گفت: تمامی اقوام ایرانی در سراسر کشور همواره همراه و همگام با هم بوده اند و از روز های اول انقلاب اسلامی رأس تمام امورات وحدت اقوام بوده و قوم بلوچ به عنوان قوم مرزدار، همواره در کنار ملت شریف ایران بوده و خواهد بود‌.

انتهای پیام/
,

 
ملت ایران نیرنگ ها و دشمنی های آمریکا را فراموش نخواهد کرد
مولوی محمد درتکیده در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی به سرسپردگی استکبار جهانی از آغاز نهضت حضرت امام خمینی ( ره ) و به صورت ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ریشه کن کردن جمهوری اسلامی بوده اند اما به فضل الهی و حضور مردم بصیر و فهیم ایران در صحنه های مختلف انقلاب و با  رهبری حکیمانه ” حضرت امام ( ره ) و مقام معظم رهبری این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.

,
, ملت ایران نیرنگ ها و دشمنی های آمریکا را فراموش نخواهد کرد,
,

مولوی اهل سنت ادامه داد: آمریکا همواره با حربه های مختلف در تلاش برای ضربه زدن و ایجاد مانع در مسیر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

,

وی گفت: ملت ایران به‏ ویژه جوانان غیور و انقلابی کشورمان امروز با حضور خود در ۱۳ آبان، پاسخ قاطع و دندان‏شکنی به آمریکا و اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی در این ‏رابطه دادند.

, ،,

نویسنده بلوچ بیان کرد: به دو دلیل نباید به آمریکا اعتماد کنیم اول اینکه آمریکا بعد از ماهها کار کارشناسی نقض پیمان و بدعهدی کرده است و بنابراین قابل اعتماد نیست و دوم اینکه کشوری که خود دارای مشکلات اقتصادی و فرهنگی است با توجه به دشمنی و کینه دیرینی که با ما دارد چگونه میتواند مشکلات را حل کند.

,

وی گفت:ما نباید در دیدار و مذاکرات دوباره به آمریکا اعتماد کنیم چراکه تجربه صد ساله نشان داده آمریکا خیرخواه و مصلحت خواه ما نبوده است.

,

درتکیده خاطرنشان کرد: دانش آموزان با تأسی به دانش آموزان شهیدی که با خون پاکشان، نهال مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کردند آماده ایفای نقش تاریخی خود در مسیر پیشرفت همه جانبه و تلاش برای رساندن کشور به اوج عزت و افتخار در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

نقش بر آب شدن اهداف شوم آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان

,
,
, نقش بر آب شدن اهداف شوم آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان,

مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق با اشاره به اینکه ۱۳ آبان یکی از ایام الله های است که حادثه بزرگی در این روز رخ داده، اظهار کرد: سفارت آمریکا که در حقیقت لانه جاسوسی این کشور بود توسط دانشجویان خط امام در ۱۳ آبان تسخیر شد.

,
وی افزود: اگر چه در آن زمان ملت شریف ایران، طاغوت و رژیم ستمشاهی را سرنگون کرده بودند و از بین بردند، اما با وجود سفارت آمریکا در خاک جمهوری اسلامی ایران، پایه هایی از ظلم ستمشاهی و آمریکا در کشور وجود داشت.
,
 
,
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: با از بین بردن و فروپاشی لانه جاسوسی امریکا، تمامی اهداف و مقاصد شومی که در ذهن و فکر داشت، نقش بر آب شد به همین خاطر بود که حضرت امام خمینی (ره) این رویداد مهم تاریخ انقلاب اسلامی را با عنوان انقلاب دوم  مزین کرده است.
,
 
,
رئیسی با بیان اینکه ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نیز نامگذاری شده است، خاطر نشان کرد: نه تنها در یک روز بلکه باید به صورت مستمر با استبداد و‌ استکبار جهانی مبارزه کرد.
, ،,
 
,
وی یادآور شد: هرگز یهود و نصارا از ما راضی نخواهند شد مگر اینکه با عقاید و‌ ادیان آنها همسو شویم که این غیر ممکن، محال و به نوعی ارتداد محسوب می شود.
,
 
,
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق با بیان اینکه همسو شدن با استکبار جهانی یعنی دست کشیدن از عقاید، ارزش های اسلامی و انقلاب، گفت: باید برای مردم مقاصد شوم استکبار را بازگو شود تا نسبت به اهداف و دسیسه های آمریکای جهانخوار آگاهی بیشتر داشته باشند.
,
, تمامی اقوام ایرانی همراه و همگام جمهوری اسلامی هستند,
 
,
درویش نارویی فرماندار سراوان در حاشیه‌ راهپیمایی باشکوه و پرشور سراوان به خبرنگارما گفت: بدعهدی در ذات آمریکاست، چهل سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، علیرغم اینکه ملت بزرگ ایران خواستار برقراری رابطه دوستانه با دیگر ملت ها بوده اند، سردمداران رژیم  ایالات متحده با سر لوحه قرار دادن خوی استکباری و سلطه طلبی بد عهدی کرده اند.
,
 
,
وی افزود: امریکا برای اینکه آزادی را از دیگر ملت ها سلب کند، و استقلال کشورها را تحت شعاع خود قرار دهند، همواره علیه دیگر ملت ها گام برداشته است.
,
 
,
فرماندار سراوان ادامه داد: امریکا همواره برای تثبیت سلطه خود گام برداشته است، که بدعهدی و کارشکنی جزء ذات سلطه گر آمریکاست. 
, ،,
 
,
رسول بخش حسین بر رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان نیز در گفت و گو با خبرنگارما اظهار کرد: هر مسلمانی و هر فردی که متعهد به قوانین اسلامی است، آنچه را  که کفر جهانی و در رأس آن آمریکا نسبت به سایر ملل اسلامی انجام می دهد، بدعهدی هایی که نسبت به جامعه اسلامی انجام می دهد، مورد قبول باشد.
,
 
,
وی افزود: بدعهدی هایی که امریکا انجام می دهد، قطعا موجب بیداری اسلامی می شود که بنا به فرموده مقام معظم رهبری آینده در قلمرو اسلام است و قطعا اسلام تصمیم گیرنده  همچنان که است خواهد بود.
,
 
,
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان گفت: تمامی اقوام ایرانی در سراسر کشور همواره همراه و همگام با هم بوده اند و از روز های اول انقلاب اسلامی رأس تمام امورات وحدت اقوام بوده و قوم بلوچ به عنوان قوم مرزدار، همواره در کنار ملت شریف ایران بوده و خواهد بود‌.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه