اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

راهپیمایی «۱۳ آبان» در پهناورترین استان کشور+تصاویر

راهپیمایی «۱۳ آبان» در پهناورترین استان کشور+تصاویر
صبح امروز همزمان با سراسر کشور دانش آموزان و مسئولین استان کرمان در شهرستان ها به مناسبت «روز مبارزه ملی با استکبار جهانی» با حضور در راهپیمایی سیزده آبان ماه انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛سیزده آبان ماه «روز ملی مبارزه  با استکبار جهانی»یاد آور حوادث مهی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. در این روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام انجام شد که بازتاب گسترده ای از آن دوران تا کنون در سراسر دنیا داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

اتفاقات سیزدهم آبان ماه در سال های متعدد این را به ما می آموزد که می توانیم در هر شرایطی ظالمان را به زباله دان تاریخ بسپاریم. در این روز  مردم پر افتخار و عزیز ایران اسلامی به تمامی مستعضفان عالم نشان دادند که باید در برابر ظلم و ستم ایستادگی کنند.

,

صبح امروز دانش آموزان و مسئولین پهناورترین استان کشور در نقاط مختلف از شمال تا جنوب با حضور در راهپیمایی سیزده آبان ماه با سر دادن شعارهای«الله اکبر» «مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» انزجار خود را نسبت به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز کردند.

,

, , , ,

, , , , ,

, , , , , , , ,

, , , ,

, , , , , , ,

, , , , ,

, , , , , , , ,

, , , , , , , ,

, , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه