اخبار داغ

جزئیات جلسه علنی شورای شهر تبریز؛

تصویب دو فوریت تغییر نقشه راه آهن میانه_تبریز/ پاسخ شهردار به سوالات محمدباقر بهشتی در خصوص برکناری مدیران

تصویب دو فوریت تغییر نقشه راه آهن میانه_تبریز/ پاسخ شهردار به سوالات محمدباقر بهشتی در خصوص برکناری مدیران
هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تبریز با تصویب تغییر نقشه پروژه راه آهن میانه_تبریز و هبه به یکی از فرهنگیان به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، شکور اکبرنژاد در هشتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر تبریز در خصوص روز 13 آبان اظهار داشت: جای تاسف است که در قرن 21 دولتی وجود دارد که به تعهد خودش عمل نمی‌کند و مردم ایران را پی در پی تحریم می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: اگر خودمان، خودمان را تحریم نکنیم به حول و قوه الهی هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و تحریم‌ها بی‌اثر خواهند شد.

,

در ادامه محمد اشرف‌نیا در خصوص دو فوریت بررسی راه آهن دو خطه میانه_تبریز عنوان کرد: موضوع قطار میانه_تبریز در دو خط به سال‌های گذشته برمی‌گردد و اکنون قطعه ده داخل شهر است و بنا بود که زیر زمینی کار شود.

,

وی ادامه داد: در اطراف اتوبان شهید کسایی برای ایستگاه‌های این قطار به طول 25 متر خاکریزی شده که ممکن است باعث حوادث عجیبی شود.

,

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر تبریز با اشاره به نقشه جدید این قطار در داخل تبریز تصریح کرد: در نقشه جدید این ایستگاه به شهرک خاوران منتقل شده تا آنجا به ترمینال وصل شود که این مساله می‌تواند زمان ایاب و ذهاب و هزینه آن را 87 میلیارد تومان کاهش دهد.

,

وی افزود: تا تصویب شورا، شهرداری باید نظارت داشته باشد که هیچ پیمانکاری حق ندارد در این خصوص کلنگی بر زمین بزند.

,

در ادامه ایرج شهین‌باهر نیز در خصوص این پروژه اذعان داشت: این طرح پروژه‌ی بزرگی است که در شورای چهارم نیز مطرح شده بود و از آنجایی که توسعه تبریز به سمت جنوب است ناچاریم برای گسترش شهر به آن طرف حرکت کنیم.

,

عبدالله تقی‌پور نیز در خصوص این پروژه تاکید کرد: به جز بخش ده که در داخل تبریز قرار دارد بخشی از خط 9 نیز که در اتوبان شهید کسایی قرار دارد را پیشنهاد داریم که زیر زمینی کار شود.

,

در پایان دو فوریت طرح شورای شهر در ارتباط با بخشی از قطار میانه_تبریز واقع در محدوده شهر تبریز، به تصویب شورای شهر رسید.

,

در این جلسه هبه 10 میلیون تومانی به یکی از فرهنگیان به تصویب اعضای شورا رسید.

,

در ادامه محمدباقر بهشتی در سوال از شهردار تبریز گفت: شورای شهر دوبار تصویب کرده که کلیه نیروهای دستگاه‌های دیگر ماموریتشان پایان یابد و از ابتدای امسال هر پرداختی به آنها غیرقانونی می‌باشد.

,

وی ادامه داد: البته لیست 9 نفری شهردار تبریز به من داده که فکر می‌کنم تعداد این افراد بسیار بیشتر از 9 نفر باشد، همچنین در خصوص تعیین و تکلیف مدیران برکنار شده و پست سازمانی‌شان شهردار تبریز باید توضیح دهد.

,

شهردار تبریز نیز در پاسخ به سوالات بهشتی توضیح داد: در ماده 92 آئین نامه آمده که شهرداری می‌تواند از دستگاه‌های دیگر مامور آورده یا به دستگاه‌ها مامور بفرستند و این موضوع از ابتدا رویه‌ای عادی بوده است.

,

وی ادامه داد: مصوبه شورا نیز بیشتر شامل اهداف کلی می‌باشد و ماهم سعی کرده‌ایم به محض اتمام ماموریت افراد را به دستگاه‌های مربوطه بازگردانیم.

,

شهین‌باهر تصریح کرد: البته در برخی پست‌ها با کمبود نیرو مواجه هستیم که به دنبال مجوز برگزاری آزمون استخدامی از وزارت کشور هستیم.

,

وی در خصوص مدیران برکنار شده در شهرداری نیز عنوان کرد: تمام کارکنان رسمی پست دارند و پست مدیران برکنار شده پابرجاست و هر مدیری که برکنار شده بر سر پست سازمانی‌اش بازگردانده شده است.

,

لازم به ذکر است؛ جلسه امروز شورای شهر تبریز به دلیل راهپیمایی 13 آبان زودتر از زمان معمول به پایان رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه