اخبار داغ

معاون فرهنگی سپاه پاسداران در کرج:

تجاوز نظامی به ۶۰ کشور توسط محور شرارت جهان/ آمریکا در سراشیبی تند سقوط قرار دارد

تجاوز نظامی به ۶۰ کشور توسط محور شرارت جهان/ آمریکا در سراشیبی تند سقوط قرار دارد
معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: مادامی که رژیم آمریکا ادعای رهبری جهان را دارد دنیا روی آرامش را نخواهد دید زیرا از جنگ جهانی دوم تا کنون به بیش از 60 کشور تجاوز نظامی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون فرهنگی سپاه پاسداران صبح امروز یکشنبه در سخنرانی یوم الله 13 آبان کرج با اشاره به روز بزرگداشت مقام دانش آموزان شهید و قدردانی از حضور مردم بصیر، آگاه و فهمیده البرز در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار گفت: مردم ایران از ناحیه دشمن به ویژه رئیس جمهور آمریکا، جنگ طلب و تروریست قلمداد می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سردار محمدرضا نقدی افزود: اوباما ملت ایران را محور شرارت می دانست و در دوره های گذشته نیز القابی همانند خشونت طلب به مردم کشور ما نسبت داده می شد و در واقع روسای جمهور آمریکا یکی پس از دیگری عناوینی غیر واقع به ایران می دادند.

,

وی اظهار داشت: آیا مردم ایران را با وجود حمایت از مطلومین می توان محور شرارت نامید؟آیا مردمی که در کمال امنیت شهرهای خود را حفظ کرده اند تروریست پرور خواهند بود؟ پاسخ این است که حقایق تاریخی نشان می دهد ایران همانند دیگر ملت ها صلح و آرامش را دوست دارد.

,

سردار نقدی تصریح کرد: مردم ایران ذاتا طرفدار جنگ، خونریزی و دعوا نبوده و صلح طلب هستند زیرا دین اسلام علاوه بر اینکه مسلمانان را به اتحاد دعوت می کند، تمامی ادیان الهی را به وحدت حول محور توحید دعوت می کند.

,
تجاوز نظامی به 60 کشور توسط محور شرارت جهان/ آمریکا در سراشیبی تند سقوط قرار دارد/ تحقق صلح جهانی در گرو نابودی کانون فتنه انگیزی دنیاست
, تجاوز نظامی به 60 کشور توسط محور شرارت جهان/ آمریکا در سراشیبی تند سقوط قرار دارد/ تحقق صلح جهانی در گرو نابودی کانون فتنه انگیزی دنیاست,

وی گفت: مرام اسلام دعوت بشریت به مودت و دوستی است اما سردادن فریاد مرگ توسط ملت آشتی جوی ایران مقابل یک جریان نشان می دهد که اگر کسی به دنبال صلح و آرامش، امنیت بین ملت ها و پایان یافتن خونریزی ها است باید به در برابر کشتارها و خونریزی ها ایستادگی کند.

,

سردار نقدی افزود: برای برقراری صلح بین ملت ها هیچ راهی به جز سرکوب کردن و از بین رفتن کانون فتنه انگیزی و شرارت وجود ندارد لذا مادامی که رژیم آمریکا ادعای رهبری جهان را دارد دنیا روی آرامش را نخواهد دید زیرا از جنگ جهانی دوم تا کنون به بیش از 60 کشور تجاوز نظامی کرده است.

,

وی اظهار داشت: رژیم پلید آمریکا 62 کودتا را رهبری و در تاریخ به نام خود ثبت کرده است که از جمله می توان به کودتای 28 مرداد اشاره کرد و هر منطقه ای که دیکتاتوری جنایت کار وجود دارد حامی اصلی آن رژیم آمریکا خواهد بود.

,

سردار نقدی تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا صلح طلبانه ترین شعاری است که امروز در دنیا وجود دارد و مبارزه با آمریکا نیز صلح طلبانه ترین اقدامی است که کشورها می توانند انجام دهند زیرا باید مرکز اصلی شرارت از بین برود و در غیر این صورت باید هر روز شاهد شرارت باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه حامی رژیم پهلوی جنایت کار، آمریکا بود و کشتار دانش آموزان تحت فرماندهی ژنرال هایزن صورت گرفت، گفت: تا زمانی که مبارزه هست ایستادگی ایران در مسیر مقابله با طاغوت و شیطان بزرگ بیشتر خواهد شد.

,

سردار نقدی افزود: دم زدن از آزادی و رابطه با آمریکا تضاد، دروغ، ریا و فریبی بیش نیست، ایران می تواند تسلیم آمریکا شود تا منابع ایران را غارت کند و مردم همانند زمان صدام، آل سعود و ... شکنجه شوند یا مبارزه کند اما در مبارزه عزت ایران حفظ می شود و تجربه 40 ساله نشان می دهد ایران هیچگونه ضرر مالی نخواهد کرد.

,

وی اظهار داشت: ایران طی 40 سال در حوزه های صنعت، راه، مسکن، مخابرات و دیگر امور کشور پیشرفت هایی را رقم زده است اما اگر با رژیم آمریکا روابط دوستانه داشت هیچگاه این موفقیت ها حاصل نمی شد.

,

سردار نقدی تصریح کرد: در رژیم گذشته باید از هند و پاکستان پزشک می آوردیم و ملت ایران اغلب بی سواد بود و اگر حضور آمریکا در ایران استمرار پیدا می کرد همان عقب ماندگی ها و ذلت ها را علی رغم صادرات 6 میلیون بشکه نفت شاهد بودیم.

,

وی گفت: اگر آمریکا به دخالت های خود در کشور ما ادامه می داد، ایران امروز از فناوری شکافت هسته ای، پرتاب ماهواره، بیوتکنولوژی و سلول های بنیادی بی نصیب بود لذا این پیشرفت ها در سایه مبارزه حاصل شده است و سازش جز نکبت و بدبختی ثمره ای برای ما نخواهد داشت.

,

سردار نقدی در خاتمه با اشاره به اینکه فریاد مرگ بر آمریکا توسط ایران، دنیا را بیدار کرده است، خاطرنشان داشت: ایران آخرین قدم ها را بر می دارد و امریکا آخرین نفس های خود را کشیده و در سراشیبی تند سقوط قرار دارد زیرا روسای جمهور جهان در سازمان ملل به ریش ترامپ خندیدند، نباید به نواهای سازشکارانه دروغین دل بست و دلسوز واقعی مردم کشور ما امام (ره) بود که مرگ بر آمریکا را نهادینه کرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه