اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

آمریکا با بازگرداندن تحریم‌ها در آستانه ۱۳ آبان باصلابت مردم مواجه شد/ دشمنی آمریکا با ملت ایران است

آمریکا با بازگرداندن تحریم‌ها در آستانه ۱۳ آبان باصلابت مردم مواجه شد/ دشمنی آمریکا با ملت ایران است
آیت‌الله عالمی گفت: مردم در ۱۳ آبان امسال بیش از سال‌های دیگر به صحنه می‌آیند چراکه خصومت دشمن بیشتر و علنی‌تر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله عالمی در گفت‌و‌گو با صبح توس؛ در خصوص راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: خدا را شاکریم که پروردگار دشمنان ما از احمق‌ها خلق کرده است، در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به‌صورت مداوم با آمریکا درگیر بودیم این درعین‌حالی است که ظلم‌های بسیاری علیه ایران ایجاد کردند ولی بااین‌وجود هیچ زمان مردم ایران از موضع نرمش و تسلیم جلو نیامدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه مردم با محکمی و مقاومت وصف‌ناشدنی با دشمن رو‌به‌رو شدند، افزود: آمریکا اگر عقلش می‌رسید که بخواهند باصلابت مردم ایران رو‌به‌رو نشوند، باید در آستانه 13 آبان لحن خود را ملایم می‌کرد.

,

گسترش فضای تبلیغاتی تحریم‌ها برخلاف واقعیت بود
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: چند ماهی است که فضای تحریم‌ها به‌صورت شدید در عرصه تبلیغاتی مشاهده می‌شود ولی در فضای واقعی ایران همیشه تحریم شده و این تحریم‌ها در گذر زمان تشدید شده است؛ به اعتقاد بنده آمریکا بیشتر از این میزان نمی‌توانست تحریم اعمال کند.
آیت‌الله عالمی با بیان اینکه در روز 13 آبان که روز ملی استکبار جهانی است مردم قوی و منسجم با شعار‌هایی گویا و تندتر به صحنه می‌آیند، گفت: توصیه بنده به مردم این است که فرهنگ مبارزه با دشمن را از دین و ائمه(ع) خود بیاموزیم، هرچه شقاوت دشمن بیشتر شود، مسلمان باید مقاوم‌تر گردد.

, گسترش فضای تبلیغاتی تحریم‌ها برخلاف واقعیت بود,
,
,

دشمنی آمریکا با ملت ایران است
وی عنوان کرد: مردم در 13 آبان امسال بیش از سال‌های دیگر به صحنه می‌آیند چراکه خصومت دشمن بیشتر و علنی‌تر شده است و شعارهایشان نشانگر آن بوده که دشمنی آن‌ها با ملت و انقلاب اسلامی ایران است.
عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: در این روز مردم کوبنده‌تر به صحنه می‌آیند و خاکستر بر چشم دشمن می‌کشند.
انتهای پیام/

, دشمنی آمریکا با ملت ایران است,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه