اخبار داغ

امام خمینی (ره) دست آمریکا را برای همیشه از کشور ایران قطع کرد/راهپیمایی اربعین بافته های یکساله آمریکا را رشته کرد

امام خمینی (ره) دست آمریکا را برای همیشه از کشور ایران قطع کرد/راهپیمایی اربعین بافته های یکساله آمریکا را رشته کرد
معاون فرهنگی قوه‌ی قضائیه گفت: دست امام بود که آمریکایی ها را برای همیشه از کشور خارج کرد و مردم و کشور ایران را برای همیشه از ذات استکباری و قلدر معابی آمریکا نجات داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه‌ی قضائیه در راهپیمایی و اجتماع عظیم عاشورائیان استکبارستیز در شهرکرد اظهار کرد: در ایام دهه آخر ماه صفر قرار داریم و اربعین را پشت سر گذاشتیم ، که ما مسلمانان و محبان اهل بیت در روز اربعین سال به سال عظمت یافته که این بزرگترین نماد تشیع است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز اربعین خواری است بر چشم دشمنان و این را می توان از سخن آمریکائی ها که می گویند هرچه ما در طول سال بافته ایم در اربعین رشته می شود فهمید بیان داشت: ملت ایران قدر این حرکت عظیم را می داند و با وجود همه سختی ها در آن شرکت می کند.

اجتماع بزرگ اربعینی ها تن استکبار را به لرزه می اندازد

صادقی اجتماع عظیم اربعینی ها را بزرگترین حرکتی دانست که استکبار را به لرزه در می آورد و تاکید کرد: دشمنان اسلام مقابل این حرکت سکوت کردند و نمی دانند چگونه با آن مقابله کنند.

معاون فرهنگی قوه‌ی قضائیه بیان داشت: روز ملی دانش آموز و مبارزه با استکبار همه ساله با حضور جوانان و پیرها برگزار می شود و درس بزرگ آزادی و آزادگی برای آن ها به ارمغان می آود.

وی با اشاره به حضور زنان و مردان ، کاسبان و ادارایان، استادان و حوزویان در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان افزود: این حضور معنا و درس بزرگی دارد و آن اینکه ما فرزندان قرآنیم و از قران درس مبارزه با استکبار را آموخته ایم.

صادقی گفت: ملت ایران ۴۰ سال است که گام در راهی نهادند و با اعتماد به نصرت الهی در آن حرکت می کنند و روز به روز به پیشرفت و عزت می رسد، ما ملت آب دیده ای هستیم ، همواره مستکبران و در راس آن ها آمریکا پیش پای ما سنگ اندازی کرده و به فرموده امام خمینی (ره) شیطان بزرگی است که تا به امروز بسیار ملت ایران را به زحمت انداخته اما به لطف خدا هرگز نتوانستند جلو پیشرفت ما را بگیرند و هیچ کجا پیروزی نداشته اند.

عرصه سیمرغ با ایمان به خدا برای ملت ایران فراهم شده است

معاون فرهنگی قوه‌ی قضائیه اضافه کرد: عرصه سیمرغ برای ملت ایران با اتکا، اعتماد و ایمان به خدا فراهم شده است و هر ابر قدرت پوشالی در برابر این سیمرغ پشه ای بیش نیست .

وی به طرح این سوال که ((چرا ما با آمریکا سر ستیز داریم و آشتی نمیکنیم؟)) بیان داشت: این سوالی است به جا اما پاسخ آن را باید از تاریخ بگیریم ، تاریخ به ما می گوید ملت هایی که به رهبران استکبار وابسته بودند به کجا رسیدند و دشمنی با آمریکا چه بهره ای برای آن ها دارد.

صادقی تاکید کرد: توصیه من به اهل مطالعه ، دانشجویان، دانش اموزان و ... این است که تاریخ کشورهایی مانند مصر، پاکستان و عراق را بخوانند و خودشان ببینند که دوستی با استکبار چه برسرشان آورد، کشورهایی که ظرفیت های عالی داشته اند اما زیر چکمه های استکبار به فقر تبدیل شدند.

معاون فرهنگی قوه‌ی قضائیه با تاکید بر اینکه خودمان را با خودمان مقایسه کنیم اضافه کرد: اولین حضور ننگین آمریکا در ایران به سال ۱۳۲۳ باز می گردد که در این سال ها ستم های بسیاری به مردم شد که از آن جمله می توان به کودتای ۲۸ مرداد تبعیض هایی که قائل بود می شدند و قارت و چپاول های سرمایه کشور، تجاوز به جان، مال و نوامیس مردم اشاره کرد.

وی ادامه داد: دست امام بود که آمریکایی ها را برای همیشه از کشور خارج کرد و مردم و کشور ایران را برای همیشه از ذات استکباری و قلدر معابی آمریکا نجات داد.

صادقی در انتها گفت: ما همان صدای حسین ابن علی (ع) را سر می دهیم و می گوییم هیهات من ذلت ، آینده روشن است ، جوانان به آینده امیدوار باشند به شرط آنکه حامی ولی فقیهشان بمانند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
, اجتماع بزرگ اربعینی ها تن استکبار را به لرزه می اندازد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, عرصه سیمرغ با ایمان به خدا برای ملت ایران فراهم شده است ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه