اخبار داغ

مروری بر روزنامه های سراسری امروز؛

تحلیلی بر مهم ترین اخبار روزنامه های امروز 13 آبان 97

تحلیلی بر مهم ترین اخبار روزنامه های امروز 13 آبان 97
روزنامه‌های یک شنبه سیزدهم آبان به روز ملی استکبارستیزی پرداختند، روزنامه کیهان با بررسی جلسه رهبر انقلاب در جمع پرشور دانش آموزان و دانشجویان پرداخت و تیتر اول خود را به سخنان مقام معظم رهبری اختصاص داد و نوشت: «سازشکاران بدانند آمریکا رو به افول است.»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز ،روزنامه سازندگی با کمال تعجب به بررسی بازگشت تحریم‌های آمریکا پرداخته است و تیتر زد: «به گذشته باز نمی‌گردیم» این در حالی است که تمام تحریم‌های آمریکا علیه ایران سرجای خود مانده است و هیچ تغییری در اصل تحریم‌ها رخ نداده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز ,

روزنامه جوان نیز جمله رهبر انقلاب را پر رنگ نمود که آمریکا رو به زوال است، نقشه سازش نکشید. همچنین به بخش دیگری از سخنان ایشان تاکید داشت که قدرت نرم آمریکا به معنای «اقناع و قبولاندن نظر خود به کشورهای دیگر» اکنون در ضعیف‌ترین موقعیت ممکن قرار دارد.

,

روزنامه آفتاب یزد درباره تردیدها و امیدها نسبت به اروپا سخن گفته است. همچنین در بخش دیگری به سخنان مقام معظم رهبری درباره نشانه‌های آشکار افول قدرت آمریکا اشاره کرده است.

,

روزنامه‌های امروز به خاطر اتفاقاتی که قرار است در چند روز آینده پیرامون تحریم‌های جدید علیه ایران رخ بدهد، سخنان رهبر معظم انقلاب را پررنگ کرده‌اند و مطالبی که ایشان در این زمینه ارائه داده است، نشان از یک امید به آینده و مقابله جدی امروز برای رسیدن به آینده دارد.

,

همان طور که ایشان پیرامون نابودی اسرائیل در 25 سال آینده، گفتند که در صورتی به موفقیت می‌رسیم که تلاش همراه با همت و پشتکار داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه