اخبار داغ

معاون جامعه مدرسین:

آمریکا در انزوای کامل قرار دارد / ملت ایران بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد

آمریکا در انزوای کامل قرار دارد / ملت ایران بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که ملت ایران بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد، گفت: امروز امریکا در انزوای کامل قرار دارد و قدرتش رو به افول است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در گفتگو با خبرنگار قم فردا،  با اشاره به دشمنی‌های بی پایان آمریکا با ملت‌های آزاده به خصوص جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سلطه طبی و جنگ افروزی آمریکا به جایی رسیده است که حتی متحدان این کشور نیز از اقدامات این کشور حمایت نمی‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


وی ادامه داد: اخیراً زمانی که رئیس جمهور آمریکا تحریم‌های ضد ایرانی را اعلام کرد، فرانسه و سایر کشورهای اروپایی از این اقدام ترامپ اعلام انزجار کردند.

,
,


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به تأثیر راهپیمایی یوم الله 13 آبان در جهان اشاره کرد و بیان داشت: این راهپیمایی‌های باشکوه و اتحاد ملت ایران علیه آمریکا کار را به جایی رسانده است که متحدین آمریکا هم با درک قاطعیت و استقامت مردم ایران، از برخی تصمیمات استکبار علیه کشورمان حمایت نمی‌کنند.

,
,


وی افزود: بنابراین این اقدامات و راهپیمایی‌ها روز به روز پر رنگ‌تر خواهد شد و استکبار ستیزی با قدرت ادامه پیدا می‌کند و مردم بدانند همانطوری که مقام معظم رهبری اشاره کردند آمریکا در افول است.
آشتیانی ادامه داد: کم کم آمریکا در حال منزوی شدن است و محتدان خودش نیز دیگر اعتنایی به این کشور نمی‌کنند.

,
,
,


وی تحریم‌های گستاخانه امریکا را مورد توجه قرار داد و گفت: تحریم‌ها دیگر کارآیی خودش را از دست داده است به طوری که در خصوص نفت می‌خواستند فروش نفت ایران را به صفر برسانند اما در عمل نتوانستند عملیاتی کنند.
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: این درصحنه بودن ملت ایران مؤثر است تا دشمن به عقب رانده و درنهایت شکست بخورد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه