اخبار داغ

حضور مردم هیمنه تحریم را بهم ریخت/ اقتدار آمریکا در جهان در هم شکسته است

حضور مردم هیمنه تحریم را بهم ریخت/ اقتدار آمریکا در جهان در هم شکسته است
امروز مردم خراسان جنوبی با شکوه در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند و این حضور را به رخ جهانیان کشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، امروز مردم خراسان جنوبی بار دیگر هم چون گذشته باشکوه در راهپیمایی 13 آبان حضور پیدا کردند و با شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" در صحنه حاضر شدند و این صلابت و شکوه را به رخ جهانیان کشاندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 
,
 
,
نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، استاندار خراسان جنوبی و دیگر مسئولان استان در راهپیمایی 13 آبان حضور پیدا کردند.
,
 
,
 
,
 
,
*بیرجند
, *بیرجند,
 
,
راه مقابله با دشمن فقط ایستادگی است نه تسلیم/ ناقضان حقوق بشر باید محاکمه شوند
, راه مقابله با دشمن فقط ایستادگی است نه تسلیم/ ناقضان حقوق بشر باید محاکمه شوند, راه مقابله با دشمن فقط ایستادگی است نه تسلیم/ ناقضان حقوق بشر باید محاکمه شوند,
 
,
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در راهپیمایی 13 آبان، اظهار کرد: اکنون آمریکا با روحیه استکباری از برجام بیرون آمده است و اروپا نیز آن‌چه خواست ملت ایران است را نمی‌خواهند عمل کند.
,
 
,
 
,
 
,
آیت‌الله رئیسی با بیان این‌که نباید منتظر برجام اروپایی شد گفت: ملت ایران نشان داده با عزّت و افتخار می‌تواند کشور و زندگی مردم را با تدبیر و اقتصاد مقاومتی و روحیه‌ای که در فرهنگ ملت ایران است، اداره کند.
,
 
,
, ,
13 آبان خراسان جنوبی
, 13 آبان خراسان جنوبی,
 
,
پیمان‌شکنی آمریکا روشن شد
, پیمان‌شکنی آمریکا روشن شد, پیمان‌شکنی آمریکا روشن شد,
 
,
وی تصریح کرد: ما به دشمنی آمریکا و همه مسکتبران با ملت ایران معتقدیم چراکه همواره این دشمنی بوده است و بعد از این نیز اگر بخواهیم بر اهدافمان پافشاری کنیم، خواهد بود.
,
 
,
 
,
 
,
تولیت آستان قدس رضوی با بیان این‌که ما در برابر استکبار جهانی کوتاه نخواهیم آمد گفت: رهبری حکیم و فرزانه فرمودند این‌ها عهدشکن هستند.
,
 
,
 
,
 
,
آیت‌الله رئیسی افزود: پیمان‌شکنی آمریکا و اروپا روشن شد و حتی کسانی که در دل فکر می‌کردند اتفاقی ممکن است با آن‌ها بیفتد، همه جملگی به این رسیدند که به امضای آن‌ها نمی‌توان اعتماد کرد بلکه فقط می‌توان به خدا اعتماد کرد.
,
 
,
 
,
13 آبان خراسان جنوبی
, 13 آبان خراسان جنوبی,
 
,
 *قاین
,  *قاین,
 
,
ابهت و اقتدار ظاهری آمریکا،در دنیا درهم شکسته شده است
, ابهت و اقتدار ظاهری آمریکا،در دنیا درهم شکسته شده است, ابهت و اقتدار ظاهری آمریکا،در دنیا درهم شکسته شده است,
 
,
حجت الاسلام و المسلمین رحمانی امام جمعه قاین در راهپیمایی 13 آبان، با اشاره به یاوه گویی های ترامپ گفت: رئیس جمهور آمریکا با کارهای خودش در جهت تضعیف آمریکا ناخواسته بیشتر تلاش کرده است وحرکات و سیاست کاری هایش را نیز حتی آنهایی که خود را وابسته به آمریکا می دانند به سُخره گرفته اند.
,
 
,
وی افزود: کشورهای اروپایی که به نوعی مستمره او هستند نیز دیگر نمیخواهند زیر فرمان او بروند.
,
 
,
 
,
 
,
13 آبان خراسان جنوبی
, 13 آبان خراسان جنوبی,
 
,
 
,
*سرایان
, *سرایان,
 
,
تا نابودی استکبار شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهیم داد
, تا نابودی استکبار شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهیم داد, تا نابودی استکبار شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهیم داد,
 
,
حجت الاسلام والسملمین نجمی‌پور امام جمعه سرایان اظهارکرد: آمریکا امروز به فرمایش مقام معظم رهبری درحال افول ومرگ تدریجی است مرگ برآمریکای امروز ملت ایران مصداق لعن بریزید است وشعارمرگ برآمریکا یعنی روحیه دادن به مستضعفان جهان است.
,
 
,
نجمی پورگفت: شعارمرگ برآمریکا باورحضرت امام وباور امروز رهبری می باشد واستکبارستیزی سیره وروش همه انبیاء واولیای الهی درطول تاریخ بوده است.
,
 
,
 
,
13 آبان خراسان جنوبی
, 13 آبان خراسان جنوبی,
 
,
13 آبان خراسان جنوبی
, 13 آبان خراسان جنوبی,
 
,
*بشرویه
, *بشرویه,
 
,
ملت ایران با استکبار و آمریکای کودک کش سازشی ندارد
, ملت ایران با استکبار و آمریکای کودک کش سازشی ندارد, ملت ایران با استکبار و آمریکای کودک کش سازشی ندارد,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر حدادیان امام جمعه موقت بشرویه در مراسم راهپیمایی 13 آبان، ضمن اشاره به حضور پروشور مردم در راهپیمایی 13 آبان، گفت: اینها گوشه ای از جنایات رژیم متجاوز و استکباری آمریکاست , و کسانی که بدنبال مذاکره با این رژیم کودک کش و جنایت پیشه هستند بدانند که ملت ایران هرگز با این رژیم متجاوز نه اینکه سازشی ندارد بلکه تا لحظه افول و نابودی این حاکمیت غلط سیاستمداران آمریکا با آنان مبارزه خواهد کرد.
,
 
,
 
,
 
,
وی یادآورشد: ملت وفادار و انقلابی ایران اسلامی قطعا اجازه نخواهند داد تا گروهی فریب خورده بخواهند ارزشهای انقلاب اسلامی را  به حاشیه ببرند و این نظام ولایی تا ظهور آقا ولی عصر(عج) پاینده و پرخروش به حرکت خود ادامه خواهد داد.
,
 
,
 
,
 
,
*طبس
, *طبس,
 
,
 
,
 
,
13 آبان خراسان جنوبی
, 13 آبان خراسان جنوبی,
 
,
 
,
13 آبان خراسان جنوبی
, 13 آبان خراسان جنوبی,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه