اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

از ۲ طرح مجلس در راستای حفظ منافع ملی ایران حمایت خواهیم کرد/استراتژی کشور را باید بر مبنای حذف دلار و تنبیه کشورهای همکار آمریکا قرار دهیم

از ۲ طرح مجلس در راستای حفظ منافع ملی ایران حمایت خواهیم کرد/استراتژی کشور را باید بر مبنای حذف دلار و تنبیه کشورهای همکار آمریکا قرار دهیم
زاهدی گفت: از دو طرح «حذف دلار از معاملات بین المللی» و «تنبیه کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم علیه ایران» ارائه شده در مجلس در راستای حفظ منافع ملی کشور حمایت خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان  با اشاره به ارائه دو طرح «حذف دلار از معاملات بین المللی» و «تنبیه کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم علیه ایران» مجلس شورای اسلامی گفت: این دو طرح در راستای مقابله با اقداماتی است که آمریکا انجام می دهد، است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه شکی وجود ندارد که ما باید اقدامات متقابلی را در برابر اقدامات آمریکا انجام دهیم، عنوان کرد: این اقدامات می تواند در عرصه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و … باشد که برخی از این اقدامات به درون و برخی دیگر به بیرون از کشور بر می گردد.

,

زاهدی ادامه داد: لذا باید طرح هایی که به مجلس ارائه شده است مورد بررسی قرار بگیرند و به گونه ای نباشند رابطه کشورهایی که با ما همراهی می کنند دچار آسیب شود.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اصل این است که ما باید با توطئه های آمریکا مقابله کنیم، ابراز کرد: اینکه دولت،مجلس ، قوه قضائیه و ارکان نظام  همه با هم بتوانند کارها را پیش ببرند خود این مسئله اثر بخشی بیشتری از قانون گذاری خواهد داشت.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو طرح یاد شده باید در کمیسیون های مربوطه مورد بررسی قرار بگیرند، گفت:  از دو طرح چنانچه حافظ منافع ملی باشد حمایت خواهیم کرد.

,

زاهدی با تأکید بر اینکه حذف دلار باید در مبادلات بین المللی کشور اتفاق بیافتد، تصریح کرد:بسیاری از کشورها  همچون چین و روسیه به این نتیجه رسیده اند که دلار را باید از مبادلات خود حذف کنند و این استراتژی در کشورهای دیگر هم باید ایجاد می شود؛ بنابراین حتما باید استراتژی کشورمان مبنی بر حذف دلار از مبادلات باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه