اخبار داغ

صبح امروز انجام شد؛

افتتاح مرحله اول کیفیت بخشی آب بجستان

افتتاح مرحله اول کیفیت بخشی آب بجستان
صبح مسئولان بجستان با حضور در چاه حصارک شهر بجستان اقدام به افتتاح این چاه کردند که با استخراج 5 لیتر، آب در ثانیه و ورود به شبکه آب شهری بجستان کمی از EC بالای آب بهداشتی بجستان کاسته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز تعدادی از مسئولان شهرستان بجستان با حضور در محل چاه حصارک اقدام به افتتاح این چاه کردند، چاه حصارک با عمق ۱۶۰ متر و اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان در حالی به بهره برداری رسید که با دبی آب ۵ لیتر در ثانیه حدود ۱۵  درصد آب مصرفی شهر بجستان را تامین میکتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

این آب قرار است با آب شبکه شهری بجستان مخلوط تا کمی از شوری و EC  آب کاسته شود تا با بهبود بخشی به آب از خسارات انسانی و تجهیزاتی تا قسمتی جلو گیری شود. علی دانشوری رئیس اداره آبفا شهری بجستان در حاشیه این مراسم از اجرایی شدن مرحله دوم کیفیت بخشی آب مصرفی شهروندان بجستانی تا پایان دی ماه خبر داد و گفت چاه مرحله دوم در منطقه منصوری حفر خواهد شد.

,

 

,

حسین ابراهیمی فرماندار بجستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حجت السلام حسین وحیدی امام جمعه، حمید بنایی نماینده  و نیروهای بومی  شهرستان گفت:  این اتفاق میمون امروز با همت همه مسئولان شهرستان رخ داده است و امام جمعه، نماینده شهرستان، آبفا شهری، شورای اسلامی و مجموعه فرمانداری با تلاشهای مکرر توانستند در افتتاح این پروژه نقش افرینی کنند و ان شالله با همین منوال شاهد افتتاح مرحله های  بعد کیفیت بخشی آب بجستان، باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه