اخبار داغ

ابراهیم رزاقی :

برخی در داخل نمی‌خواهند وابستگی ایران کم شود/نوسان قیمت ارز در دست مسئولین داخلی است

برخی در داخل نمی‌خواهند وابستگی ایران کم شود/نوسان قیمت ارز در دست مسئولین داخلی است
این کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه بالا پایین شدن قیمت ارز در دست مسئولین داخلی است،گفت: امروز برخی عوامل در داخل هستند که نمی خواهند مبارزه کنند نمی خواهند شرایطی را به وجود بیاورند که وابستگی ایران کم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم رزاقی در گفتگو با قم فردا به اشاره به قرارداد های اخیر مانند FATF اظهار داشت: در حال حاضر صدها صرافی بسته شد، صرافی هایی که موجب می شدند ما پول را منتقل کنیم اما  با اطلاعاتی که به آنها دادیم آنها صرافی ها را کنترل کردند و در نهایت هم بسته شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: آمریکا می خواهد ما را تحریم کند و تحریم هم باید آگاهانه باشد ولی اطلاعات داخلی ندارد اما آن اطلاعات را ما باید به او بدهیم براساس عناوین مختلف مثلا تحت این عنوان که اگر شما اطلاعات را بدهید مشکلات بانکی ایران حل خواهد شد در حالی که این فقط حرف است و از کجا معلوم که به وعده خود عمل کنند.

,

این کارشناس اقتصادی افزود: آمریکا و همپیمانانش ایران را به عنوان حامی تروریست می بینند و عملا می گویند که ما به آنها کمک می کنیم ، پس چرا باید به این قرارداد بپیوندیم؟

,

وی اضافه کرد: بالا پایین شدن قیمت ارز ربطی به FATF ندارد و همه در دست مسئولین داخلی می باشد، دشمن بر اساس نوع صحبت های مسئولین و نمایندگان ما تصمیم گیری می کند.

,

رزاقی با اشاره به اینکه امام فرمودآمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، ابراز داشت: امروز برخی عوامل در داخل هستند که نمی خواهند مبارزه کنند نمی خواهند شرایطی را به وجود بیاورند که وابستگی ایران کم شود، در برجام چه جیزی هایی را دادیم و چه چیزی هایی را گرفتیم؟ دشمن به کدام وعده خود عمل کرد؟ اما افرادی که خودشیفته هستند و دارای قدرت می باشند و در مجلس هم حضور دارند.

,

وی بیان داشت: افرادی مثل آقای ظریف چگونه وضعیت کنونی کشور را می بینند و بازهم به آمریکا امید دارند؛ همه این افراد خودی هستند که در حال فراهم کردن شرایطی هستند تا نقشه ترامپ و امثال ترامپ پیروز شوند .

,

این استاد اقتصاد دانشگاه تصریح کرد: منطق برخی داخلی ها هم این است که آنها سرمایه بیاورند داخل کشور تا کشور صنعتی شود در حالی که چنین چیزی در هیچ جای دنیا وجود ندارد؛ در همین دور دولت آقای روحانی 300میلیارد دلار واردات کالا و خدمات داشته ایم این یعنی باید 15 تا 30 میلیون شغل ایجاد شود ؛ در حالی که شغلی ایجاد نشده و آنهایی هم که شد ورشکسته شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه