اخبار داغ

مدیرکل گمرک استان زنجان خبرداد؛

افزایش ۶۲ درصدی درآمد گمرک زنجان/ واردات کالا از ۳۷ کشور به استان زنجان

افزایش ۶۲ درصدی درآمد گمرک زنجان/ واردات کالا از ۳۷ کشور به استان زنجان
مدیرکل گمرک استان زنجان از افزایش میزان میزان درآمد گمرک استان زنجان خبرداد و گفت: میزان درآمد گمرک استان زنجان 62 درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به صادرات کالا از استان زنجان به 40 کشور اظهار کرد: روند صادرات کالا در هفت ماه نخست امسال افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی به میزان صادرات کالا اشاره و بیان کرد: میزان صادرات کالا از استان زنجان با خارج از کشور امسال 265 میلیون و 529 هزار و 194 دلار بود.

,

مدیرکل گمرک استان زنجان میزان صادرات کالا در مدت مشابه سال گذشته را 173 میلیون و 994 هزار و 625 دلار عنوان کرد و افزود: امسال میزان درصد تغییرات افزایش صادرات کالا از استان زنجان 52 درصد بود.

,

وی همچنین صادرات کالا از استان زنجان به لحاظ وزنی را نیز 65 درصد افزایش عنوان کرد.

,

احمدی در ادامه به واردات کالا از 37 کشور به استان زنجان اشاره و ابراز کرد: امسال واردات کالا به استان 11 درصد کاهش یافته است.

,

وی با اشاره به میزان واردات 165 میلیون و 623 هزار و 739 دلاری کالا به استان زنجان در هفت ماه نخست سالجاری افزود: میزان واردات کالا به استان در مدت مشابه سال گذشته 185میلیون و 391 هزار و 780 دلار بود.

,

مدیرکل گمرک استان زنجان افزایش 62 درصد درآمد گمرک استان زنجان نیز اشاره کرد و افزود: میزان درآمد گمرک استان امسال بیش از یک هزار و175 میلیارد و 451 میلیون ریال بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه