اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان:

صنایع کوچک، اساس صنعت و اقتصاد کشورها را تشکیل می‌دهد/ توسعه صنایع کوچک در دستور کار شهرکهای صنعتی است

صنایع کوچک، اساس صنعت و اقتصاد کشورها را تشکیل می‌دهد/ توسعه صنایع کوچک در دستور کار شهرکهای صنعتی است
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با بیان اینکه 80 درصد صنایع کشورها را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهد گفت: توسعه صنایع کوچک در دستور کار شهرکهای صنعتی زنجان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه برای فعال شدن اقتصاد کشور باید صنایع کوچک و متوسط فعال شود، اظهار کرد: این صنایع اساس صنعت و اقتصاد کشورها را تشکیل می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه استقرار سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی مزایای گوناگونی دارد، بیان کرد: استقرار در شهرکهای صنعتی آسان و سریع صورت می‌گیرد و از پراکندگی صنایع در نقاط مختلف جلوگیری شده و در نتیجه به محیط زیست و منایع طبیعی آسیب کمتری وارد می‌شود.

,

احمدی با تاید بر اینکه ایجاد صنایع بزرگ نیاز به پروسه زمانی طولانی دارد تصریح کرد: این در حالی است که صنایع کوچک و متوسط به سرعت ایجاد می‌شود و بازدهی آن در کمترین زمان ممکن است.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با تاکید بر فرهنگ سازی برای ایجاد واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در بین عموم مردم، تصریح کرد: رویکرد دولت نیز توجه به صنایع کوچک و متوسط است.

,

احمدی به اشتغالزایی ناشی از ایجاد این صنایع در کشور اشاره کرد و گفت: آثار این صنایع بر اقتصاد استان زنجان مشهود است.

,

وی در پایان تاکید کرد: وجود شهرکهای صنعتی مختلف در سطح استان فرصت مناسبی را برای ایجاد و توسعه صنایع کوچک و متوسط فراهم آورده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه