اخبار داغ

کامران تفتی سکته کرد و راهی بیمارستان شد

کامران تفتی سکته کرد و راهی بیمارستان شد
کامران تفتی در جریان نقش‌آفرینی‌اش دچار حمله قلبی می‌شود و او را به اورژانس قشم می‌رسانند. به گفته کارکنان اورژانس این بازیگر سریال‌های تلویزیونی و مجری برنامه «وقتشه» را کامبیز دیرباز همراهی می‌کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظهر روز گذشته (یکشنبه سیزدهم آبان‌ماه) کامران تفتی در جریان نقش‌آفرینی‌اش دچار حمله قلبی می‌شود و او را به اورژانس قشم می‌رسانند. به گفته کارکنان اورژانس این بازیگر سریال‌های تلویزیونی و مجری برنامه «وقتشه» را کامبیز دیرباز همراهی می‌کرد، بلافاصله به بخش‌ مراقبت‌های ویژه منتقل می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در ادامه این پیگیری لحظاتی قبل با کامران تفتی گفتگویی کوتاه انجام دادیم و او گفت: در بیمارستان «پیامبر اعظم(ص)» قشم بستری هستم، سکته قلبی را رد کرده‌ام و خدا را شاکرم فعلاً در بهبودی به سر می‌برم.به گفته مجری برنامه «وقتشه» با رفع عارضه قلبی‌اش و طی مراحل درمان اطمینان‌کننده به تهران منتقل می‌شود. 
,
 
,
برپایه این گزارش، کامران تفتی به تازگی سریال «از یادها رفته» بهرام بهرامیان را به پایان رسانده و فعلاً برنامه «وقتشه را که او اجرایش را برعهده داشته هم به دلایل مالی روی آنتن نمی‌رود. 
,
منبع: تسنیم 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه