اخبار داغ

حکم قطعی کارمند متخلف بانک رفاه بجنورد صادر شد

حکم قطعی کارمند متخلف بانک رفاه بجنورد صادر شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از اعلام حکم قطعی برای کارمند متخلف بانک رفاه یکی از شعب شهر بجنورد به جرم اختلاس 4 میلیارد و 900 میلیون تومان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، مسلم محمد یاران، دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بهمن سال گذشته پرونده این فرد جهت رسیدگی و صدور حکم در شعب شهرستان بجنورد مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

یاران ادامه داد: پس از رسیدگی اتهام اختلاس نامبرده مجموعا به مبلغ 4 میلیارد و 900 میلیون تومان محرز شد و حکم به محکومیت متهم به تحمل   7 سال حبس تعزیری و انفصال دایم از خدمات دولتی رد تمامی وجوه مورد اختلاس و جزای نقدی معادل دو برابر مال مورد اختلاس صادر شد.

,

وی خاطرنشان کرد: متهم هر چند به این حکم اعتراض کرد اما در نهایت با رد اعتراض وی در دادگاه تجدید نظر حکم قطعی برای او صادر شد.

,

این مقام قضایی با بیان این که متهم به زندان بجنورد معرفی شده است، اظهارکرد: تمام دارایی این متخلف به ارزش 7 میلیارد و 65 میلیون تومان توقیف شده است که به تدریج و پس از فروش اموال برای استرداد وجوه اختلاس شده و محکومیت جزای نقدی متخلف اقدام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه