اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان :

اجرای ۱۲۱ عنوان برنامه فرهنگی در دهه وقف / امسال ۵۷ وقف جدید در استان داشتیم

اجرای ۱۲۱ عنوان برنامه فرهنگی در دهه وقف / امسال ۵۷ وقف جدید در استان داشتیم
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: 121 عنوان برنامه فرهنگی برای اجرا در دهه وقف استان گلستان طراحی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در راستای تشریح برنامه‌های دهه وقف در استان گلستان ، اظهارکرد: برنامه های این دهه در استان از روز سه شنبه ۱۵ آبان ماه که به نام " وقف ، رسانه و ترویج موقوفه مشارکتی" نامگذاری شده آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛,

 وی به 121 عنوان برنامه فرهنگی که در استان گلستان برای دهه وقف طراحی شده اشاره کرد و گفت: ۹ همایش تجلیل از یاوران وقف در شهر‌های مختلف استان با حضور علما و مسئولین و فعالین در این حوزه اجرا می شود .

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به برگزاری همایش"وقف ، رسانه و هنر" با همکاری ارشاد و صداوسیما تصریح کرد: در 8 مدرسه زنگ "انشاء وقف" نواخته خواهد شد که کارشناسان اوقاف ثمرات وقف را برای دانش آموزان ترسیم می‌کنند و به انشاء های برتر دانش آموزان مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

,

به گفته وی ؛ ۶ محفل انس با قرآن کریم همراه با تفسیر قران در دهه وقف همراه با تجلیل از فعالین قرانی استان برگزار خواهد شد.

,

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد دیدار با علما، نماینده ولی فقیه، استاندار را از دیگر برنامه‌های این دهه عنوان کرد و گفت: ۶ پروژه شاخص در سطح امامزادگان ، بقاء متبرکه و موقوفات داریم که در دهه وقف افتتاح ویا کلنگ‌زنی می‌شود.

,

وی به اجرای تور رسانه‌ای جهت بازدید از پروژه ‌های عمرانی با رویکرد اشتغالزایی در دهه وقف اشاره کرد و اذعان داشت : تعهد اوقاف برای امسال ایجاد یک صد شغل بود که تا کنون 400 فرصت شغلی را در سامانه رصد به ثبت رساندیم و قصد داریم تا پایان سال یک هزار شغل را در پروژه ‌های اوقاف ایجاد کنیم.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه رویکرد ما در بحث اشتغال حمایت از مشاغل دانش‌ بنیان است ، خاطرنشان کرد: ۱۲۰ زمین موقوفه مستعد کشت گیاهان دارویی شناسایی شده تا بتوان در این عرصه مورد استفاده قرار گیرد.

,

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه وقف در آستان امامزاده عبدالله گرگان ، گفت : در ۲۸ صفر همزمان با رحلت رسول اکرم (ص) در مشهد مقدس اجتماع عزاداران هئیت‌های مذهبی را خواهیم داشت.

,

سلیمانی فرد تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون 57 وقف جدید در استان گلستان داشتیم که با نیات امور قرانی ، ترویج فرهنگ اهل بیت ، اطعام ایتام ، کمک به نیاز مندان و عزاداری سید الشهداء و .... به ثبت رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه